fxwz Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Ja, hvor lenge lader man SE k700i første gang? Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Har du søkt? Hvis ja, BØR du søke bedre. Hvis nei, bør du søke, men skal allikevel si svaret: Etter ca. 2timer slutter ladingen da lithium batterier stopper strømtilførselen når batteriet er full-ladet. Men verksteder hevder at hvis man lader 12-16timer vil batteriet "trimmes". Det er opp til deg om du vil lade den 2timer eller 12-16 timer. Lenke til kommentar
Algron Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Tror det er best å lade i minst 10 timer, det gjør ivertfall jeg Lenke til kommentar
genser Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Som sagt i tidligere tråder: Lad mobilen i perioder på 30 min, med 5 min pause mellom hver periode. Gjenta dette i ca. 4 timer. Legg den så i kjøleskapet i omtrent 1 time. Dette gjentar du 2 ganger før du lar batteriet hvile i tre dager (ca 15 grader celcius). Så er det bare å bruke mobilen. Gratulerer med ny mobil. Fra spøk til alvor: Det finnes hundre tråder om dette fra før. Manual finnes også Tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg