X-Fiesta Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Kan noen si hva som skjer? Forumet er jo fregt som F*** for tiden! For et par minutter siden postet jeg et innlegg som "aldri ble ferdig", så jeg stengte Mozilla, startet opp igjen, inn på forumet, og der var innlegget likevel...? Så la jeg merke til dette(se bilde), selv om jeg var innlogget....? Noen som kan forklare? Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Herre som dere klager da... Jeg er sikker på at de gjør så godt de kan, dere trenger ikke starte nye tråder hver gang forumet er litt treigt eller faller ut... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Oh my god! Kanskje drift ikke kunne lukte problemene før de kom? Shit, vi kverker de! Seriously, downtime er kjipt, men jeg tror drift er like irritert som brukerne. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 (endret) Han "klager" og "kjefter" ikke i den forstand, men vil ha en forklaring (noe som ikke er så veldig rart). Er dere virkelig nødt til å spamme han ned med slike meldinger da? Endret 2. februar 2005 av INGaR Lenke til kommentar
enden Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 QUOTE (Fiesta @ 02/02/2005 : 15:21) For et par minutter siden postet jeg et innlegg som "aldri ble ferdig", så jeg stengte Mozilla, startet opp igjen, inn på forumet, og der var innlegget likevel...? Grunnen til dette er at det som regel går veldig fort å sende dataene inn til serveren, men at den bruker tid på å vise fram tråden igjen Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 3. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2005 (endret) QUOTE (Dingot0m @ 02/02/2005 : 15:36)Herre som dere klager da... Jeg er sikker på at de gjør så godt de kan, dere trenger ikke starte nye tråder hver gang forumet er litt treigt eller faller ut... Jeg klager ikke hver gang forumet er tregt, bare de gangene jeg har "frustrert meg opp" over tid! Og jeg ser også etter lignende tråder som kanskje har en forklaring før jeg poster, og fant bl.a. denne men den var jo "løst"(og låst) EDIT:Glemte linken. Endret 3. februar 2005 av Fiesta Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg