WipeOut- Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Det er ikke så lenge siden jeg kjøpte mitt nye sony dsc-p150. Fant fort ut at 32mb minne var alt for lite, noe som jeg egentlig viste fra før. Jeg såg litt på minne rundt om på nettbutikkene og kom til slutt frem til Sandisk Memory Stick PRO. Å når jeg endelig fikk den i posten i dag, puttet jeg den i kameraet. Funka den? nei , jeg har prøvd å resete kameraet, formatere minnebrikken ingenting hjelper. Nei minnebrikken står ikke på lock, får error 13:01. Noen som vet hva problemet kan være ? kan den være deffekt?. Har hørt at det kan ver at kameraet ikke støtter minnebrikken, noe som jeg syns er merkelig i og med at den ligger under tilbehør til kameraet på komplett. Det står også på pakken at det støtter "Memory Stick PRO". -Wipe Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Tja, ett søk på Google med "sony error 13:01" ga jo utrolig masse treff, så du er ikke alene. Mulig minnebrikken ikke er kompatibel med kameraet, prøvd med orginalbrikken igjen? Gir denne samme feilmelding? http://www.sonycams.com/forum/archive/index.php?t-1786.html Sjekk "Seymore"'s post midt på siden, kanskje dette funker for deg. Lenke til kommentar
whoi Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Sandisk MemoryStick Pro funker bra med Sony P150, så det må være noe feil med brikka du fikk i såfall. Jeg har 2 Sandisk brikker på 512MB, i duo utgave, men de er jo prikk like med unntak av størrelse. Lenke til kommentar
Hansy Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Jeg har et sony dcu p73,og jeg bestilte et 512 mb minnekort på www.xd.no,ikke noe galt med med minnerkortet,men det tok nesten en måned å sende det!!! Utrolig!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå