krolf Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 TEST: ASUS AX700 Pro PCIe-baserte skjermkort blir stadig mer aktuelle, og denne gangen titter vi på ASUS AX700 Pro.Kan ASUS by på noen ekstra "goodies" i forhold til sine konkurrenter? Les artikkelen her Lenke til kommentar
DArkwIng Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 XT-kjerne? kan man flashe bios og få flere pipelines? Lenke til kommentar
smy Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 xt har mer mhz på core/minn Lenke til kommentar
bOMS Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 dere skriver at programvaren til å bruke tv inn og dvd avspiller mangler. Men etter det jeg husker fulgte slik programvare med multimedia senter som kan lastes ned ifra ati sine sider. Ville jo være rart om de driverene ikke fulgte med kortet og siden det er en VIVO modell. Lenke til kommentar
tbend Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 xt har mer mhz på core/minn Ja, men kjører jo std Pro frekvenser da! Lenke til kommentar
EasyRaider Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Ja, men kjører jo std Pro frekvenser da! Akkurat. Å si at dette kortet har XT-kjerne er som å si at et vanlig klokket 6800GT har Ultra-kjerne. Dessuten ble det tilsynelatende aldri noe av XT, så det er litt meningsløst å referere til. Lenke til kommentar
gsn Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Jeg er kanskje ikke så god på dette området akkurat, men velger de ikke hvilke kjerner det skal bli ut fra kvalitet på kjernen/waferen når de kommer fra fabrikk ? Hvis asus sender en XT kjerne av høyere kvalitet til test benken deres er det kanskje for at kortet skal virke bedre en andre x700 kort med vanlig kjerne ? dvs at det kan klokkes lengre osv.. Bare spekulasjoner Lenke til kommentar
EasyRaider Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 (endret) Det er vel det som vanligvis gjøres (plukkingen av kjerner fra fabrikk), men så vidt jeg vet har ikke det skjedd med X700-serien. Endret 2. februar 2005 av EasyRaider Lenke til kommentar
gixer Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Bra test, men jeg savner sammenligning med 9800 Pro og X800-serien. Da er det lettere å få litt perspektiv på ytelsen. Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Bra test, men jeg savner sammenligning med 9800 Pro og X800-serien. Da er det lettere å få litt perspektiv på ytelsen. Er enig i det. Hvordan er ytelsen vs de dyrere kortene? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Hvilken versjon av OpenGL er støttet? Lenke til kommentar
brsseb Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Greit kort, men fysh for en stygg farge på PCBen :!: Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Var ikke dette kortet veldig smått? Og som de andre sier, hvordan yter slikt i forhold til 9800 pro? AGP? Kunne vært alternativt om det gir bedre trøkk en mitt 9800 pro... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå