TST Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 For det første så er Godfather til Pc det er til og med en utgivelses dato på når det kommer, det er 10/03/2005 Dette stemmer ikke, og EA har nettopp bekreftet dette til meg. Det er nok GameSpot som er ute med en stor skrivefeil her. EA har sagt at det kommer til høsten, og de skal annonsere det stort på E3 i år. Lenke til kommentar
SesamSesam1 Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Dette ser ut som et spill i "Mafia- spillet" stil..(som var et ufattelig bra spill).. DVS: Det må kjøpes! Gleder meg allerede Lenke til kommentar
SesamSesam1 Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Vet ikke om det er rett... men denne siden! Her Sier at spillet kommer ut 3 oktober 2005... gleder meg Lenke til kommentar
TST Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Vet ikke om det er rett... men denne siden! HerSier at spillet kommer ut 3 oktober 2005... gleder meg Det er kun basert på rykter og spekulasjoner. EA har ikke gått ut med noe mer informasjon enn "høsten 2005". 3. oktober er dessuten en mandag. EA lanserer spill på torsdager i Norge og fredager ellers i Europa, og det virker som om lanserer på tirsdager i USA. Lenke til kommentar
Antonio Montana Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 (endret) QUOTE (Antonio Montana @ 17/02/2005 : 18:24)For det første så er Godfather til Pc det er til og med en utgivelses dato på når det kommer, det er 10/03/2005 Dette stemmer ikke, og EA har nettopp bekreftet dette til meg. Det er nok GameSpot som er ute med en stor skrivefeil her. EA har sagt at det kommer til høsten, og de skal annonsere det stort på E3 i år. Greit da beklager jeg sterkt. Men uansett gleder meg no sinnsykt! Endret 19. februar 2005 av Antonio Montana Lenke til kommentar
SesamSesam1 Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 (endret) Nå skal tydeligvis produsenten av filmene være ganske sur fordi "The Godfather" nå blir et spill, uten at noen ville høre hans synspunkter om saken... Artikkelen Men Spillet vil nok uansett komme, selv om han liker det eller ikke! Endret 12. april 2005 av MadDog777 Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 EA har holdt på med spillet hemmelig i to år nå, så det skal ikke forundre meg om det dukker opp en gang i år! Lenke til kommentar
TST Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 [iC' date=12/04/2005 : 23:02] EA har holdt på med spillet hemmelig i to år nå, så det skal ikke forundre meg om det dukker opp en gang i år! Det dukker opp til høsten, som tidligere nevnt i denne tråden (og på våre produktsider for spillene til de ulike plattformene) :-) Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Endelig får vi i et mafia spill som vi ikke har fått levert siden Mafia kom ut til PC for et par år siden, så jeg gleder meg Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Traileren så bra ut ihvertfall;) Håper dette blir noe ala VC, men med mer gangsterpreg over seg. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 (endret) Yahoooo! Først fikk vi Mafia, noe folket elsket. Så ble det stille med slike gode spill av Mafia sorten (GTA er i en annen liga enn Mafia). Så fikk vi rykter in The Godfather spille, så fikk vi høre at Mafia 2 er på vei. Ser ut som dette blir en skikkelig knall tid i Mafiaens navn. Jeg gleder meg sinnsykt til begge spillene jeg. Da jeg spillet Mafia fikk jeg bare lyst på mer av mafia sorten, og nå kommer det. Sikle Endret 13. april 2005 av Bear^ Lenke til kommentar
SesamSesam1 Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 (endret) Slettet!! Pga:Tidligere artikkel om samme sak! Endret 15. juli 2005 av MadDog777 Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 (endret) Nå skal tydeligvis produsenten av filmene være ganske sur fordi "The Godfather" nå blir et spill, uten at noen ville høre hans synspunkter om saken... Pirkemodus: Produsenten?! Gjør du narr av Coppola? BRENN! Neida. Men bare til din opplysning så er det regissøren, Francis Ford Coppola som ble sint. BTW. Men nå er det desverre bekreftet at dette spillet også har blitt utsatt til 2006. Jaja, vi kan jo se på saken fra den lyse siden. En utsettelse betyr et sannsynlig vis mer ferdig produkt. Endret 15. juli 2005 av MeTa][iC Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå