Gå til innhold

"The Godfather"-spillet er annonsert!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
[iC,02/02/2005 : 21:35]
men dessverre så kjem det ikkje på pc, så då vert det uaktuelt for meg.

Joda, det kommer til PC.

ikkje i følge gamer.

The Godfather kommer til PS2 og Xbox, og er basert på Francis Ford Coppola sin gangsterklassiker fra 1972

http://gamer.no/art.php?artikkelid=13011

"Currently, EA has not announced any specific consoles for The Godfather, although company officials have said it will be rated M for Mature. GameSpot will have more details on the game as they become available."

GameSpot

EA + GTA-kopi + Filmlisens = Ingen god kombinasjon.

Når skal folk lære?

Lenke til kommentar

Når skal folk lære?

Hvorfor ikke?

Gudfaren er ikke direkte basert på filmen! Den er bare delvis basert på den! Du begynner som en average thug, og må arbeide deg opp til du kommer inn i selveste Corleone-familien.

Tror du tar veldig feil her.

Lenke til kommentar
pokker så negative folk er, har hatt mye god erfaring fra EA i det siste... Burnout 3 var jo prima underholding...

ja, Burnout 3 er morsomt (mer genialt). Da fadern fikk se hva jeg satt å spillet, og hva jeg gjorde med bilene sa han "du skal bare glemme å få låne bilen for all fremtid" :p

OT: Trur nok at grunnen til at mange er litt skeptisk til EA er fordi de har en stor tendens til å tenke på penger og ikke på kvalitet. Catwomen er vel et eksempel på total slakting. C&C Generals var vel heller ikke det aller beste fra EA. Eneste som var C&C var, vel, ingen ting. Fikk aldri den samme "Red Alert" følelesen som jeg forbiner med C&C serien.

Krysser fingrene for at det blir til PC og, og håper det blir bra. Vis det ikke blir bra har jeg Mafia 2 å se frem til :p

Endret av Bear^
Lenke til kommentar
[iC,04/02/2005 : 00:08]

Når skal folk lære?

Hvorfor ikke?

Gudfaren er ikke direkte basert på filmen! Den er bare delvis basert på den! Du begynner som en average thug, og må arbeide deg opp til du kommer inn i selveste Corleone-familien.

Tror du tar veldig feil her.

For guds skyld, det er basert på en filmlisens. De bruker utseende til karakterene fra filmen, stemmene og baserer, kanskje hvis det du sier stemmer, løslig historien på Gudfaren-universet. Det ER et spill basert på Gudfaren og det kalles å basere spillet på en filmlisens.

Og jeg tar IKKE veldig feil her. :roll:

Lenke til kommentar
[iC' date=04/02/2005 : 18:43]
Mafia 2 er jo i full gang da.....hvis det er noe å glede seg til så er det det!!!

Har på følelsen at Godfather blir mye film og lite spill...

Det er nok VELDIG lenge til vi får se Mafia 2, i 2006 elns...

Verdt å vente på, tror nok det blir hakket bedre. :)

Lenke til kommentar

Ser ut som en Mafia kopi for meg men :mad:

Kjenner jeg EA rett, så blir dette et stort spill med mye oppmerksomhet, god kritikk og masse bugs.

+ at spillet blir kjedelig etter 3 dager.

Var ikke Mafia 2 avlyst etter krangel mellom to sjefer?

Lenke til kommentar
Ser ut som en Mafia kopi for meg men :mad:

Nå får folk slutte med alt det der "ditt er rip-off av datt"!!!

Om de fleste av alle som sier slikt vært litt eldre, hadde dere faen meg trodd at ALLE spill er rip-off av 80-tallets spill! ALLE spill er basert på et eller annet!

Om det er noen som er en rip-off, så er det MAFIA som er rip-off av alle de klassiske gangster filmene! Men slik foregår det ikke! De er basert på andre ting, de har ikke stjålet idèen! Det var det som var så fint med Mafia, at det tok det gode fra alle de kjente gangster filmene, bøker, historie, osv, og satte det sammen til èt kjempebra spill.

Slutt med å si sånn tull! :mad:

BTW: Nei, Mafia er ikke kansellert. ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...