Hr. Jenssen Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 ikkje i følge gamer. The Godfather kommer til PS2 og Xbox, og er basert på Francis Ford Coppola sin gangsterklassiker fra 1972 http://gamer.no/art.php?artikkelid=13011 Hmm... Håper for en gangs skyld at Gamer tar grundig feil. *bite negler* Lenke til kommentar
Döden Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 [iC,02/02/2005 : 21:35] men dessverre så kjem det ikkje på pc, så då vert det uaktuelt for meg. Joda, det kommer til PC. ikkje i følge gamer. The Godfather kommer til PS2 og Xbox, og er basert på Francis Ford Coppola sin gangsterklassiker fra 1972 http://gamer.no/art.php?artikkelid=13011 "Currently, EA has not announced any specific consoles for The Godfather, although company officials have said it will be rated M for Mature. GameSpot will have more details on the game as they become available." GameSpot EA + GTA-kopi + Filmlisens = Ingen god kombinasjon. Når skal folk lære? Lenke til kommentar
nord Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 pokker så negative folk er, har hatt mye god erfaring fra EA i det siste... Burnout 3 var jo prima underholding... Lenke til kommentar
Döden Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 pokker så negative folk er, har hatt mye god erfaring fra EA i det siste... Burnout 3 var jo prima underholding... Neimen? Kanskje det var Criterion Games, nå en del av EA, som lagde Burnout 3, ikke EA? Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Wow et spill fra EA som ikke har aldersgrense 5 år? Tror det snør i helvete... Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Wow et spill fra EA som ikke har aldersgrense 5 år? Tror det snør i helvete... *Krampe* :!: Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 EA + GTA-kopi + Filmlisens = Ingen god kombinasjon. Når skal folk lære? Hvorfor ikke? Gudfaren er ikke direkte basert på filmen! Den er bare delvis basert på den! Du begynner som en average thug, og må arbeide deg opp til du kommer inn i selveste Corleone-familien. Tror du tar veldig feil her. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 (endret) pokker så negative folk er, har hatt mye god erfaring fra EA i det siste... Burnout 3 var jo prima underholding... ja, Burnout 3 er morsomt (mer genialt). Da fadern fikk se hva jeg satt å spillet, og hva jeg gjorde med bilene sa han "du skal bare glemme å få låne bilen for all fremtid" OT: Trur nok at grunnen til at mange er litt skeptisk til EA er fordi de har en stor tendens til å tenke på penger og ikke på kvalitet. Catwomen er vel et eksempel på total slakting. C&C Generals var vel heller ikke det aller beste fra EA. Eneste som var C&C var, vel, ingen ting. Fikk aldri den samme "Red Alert" følelesen som jeg forbiner med C&C serien. Krysser fingrene for at det blir til PC og, og håper det blir bra. Vis det ikke blir bra har jeg Mafia 2 å se frem til Endret 4. februar 2005 av Bear^ Lenke til kommentar
TCi Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Her har dere noen bilder å sikle over http://www.gamershell.com/xbox/godfather/screenshots.html Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Mmm *sikle sikle* Det ser morsomt ut å skyte ut av vinduet til bilen, og å slå ned folk med jernstenger hehe. Gleder meg til dette spillet kommer ut. Lenke til kommentar
dedLy_sCoRpIoN Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Nedtur at det ikkje kjem til PC då, hadde håpa å få kunne spelt det... Har ikkje verken Xbox eller PS2 For vel vente på Mafia 2 då... Lenke til kommentar
Farnoy Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 (endret) Gudfaren kommer til både Xbox, PS2, PC og PSP. http://gamer.no/art.php?artikkelid=13340 Endret 4. februar 2005 av Farnoy Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Nedtur at det ikkje kjem til PC då, hadde håpa å få kunne spelt det... Har ikkje verken Xbox eller PS2 For vel vente på Mafia 2 då... Det er enda ikke sikkert hvilke konsoller spilelt kommer på. Om det er bra, vil det før eller siden komme til PC UANSETT! Lenke til kommentar
SpecialUnit69 Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Mafia 2 er jo i full gang da.....hvis det er noe å glede seg til så er det det!!! Har på følelsen at Godfather blir mye film og lite spill... Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Mafia 2 er jo i full gang da.....hvis det er noe å glede seg til så er det det!!! Har på følelsen at Godfather blir mye film og lite spill... Det er nok VELDIG lenge til vi får se Mafia 2, i 2006 elns... Lenke til kommentar
Döden Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 [iC,04/02/2005 : 00:08]EA + GTA-kopi + Filmlisens = Ingen god kombinasjon. Når skal folk lære? Hvorfor ikke? Gudfaren er ikke direkte basert på filmen! Den er bare delvis basert på den! Du begynner som en average thug, og må arbeide deg opp til du kommer inn i selveste Corleone-familien. Tror du tar veldig feil her. For guds skyld, det er basert på en filmlisens. De bruker utseende til karakterene fra filmen, stemmene og baserer, kanskje hvis det du sier stemmer, løslig historien på Gudfaren-universet. Det ER et spill basert på Gudfaren og det kalles å basere spillet på en filmlisens. Og jeg tar IKKE veldig feil her. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 [iC' date=04/02/2005 : 18:43] Mafia 2 er jo i full gang da.....hvis det er noe å glede seg til så er det det!!! Har på følelsen at Godfather blir mye film og lite spill... Det er nok VELDIG lenge til vi får se Mafia 2, i 2006 elns... Verdt å vente på, tror nok det blir hakket bedre. Lenke til kommentar
Ordinær Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Ser ut som en Mafia kopi for meg men Kjenner jeg EA rett, så blir dette et stort spill med mye oppmerksomhet, god kritikk og masse bugs. + at spillet blir kjedelig etter 3 dager. Var ikke Mafia 2 avlyst etter krangel mellom to sjefer? Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Ser ut som en Mafia kopi for meg men Nå får folk slutte med alt det der "ditt er rip-off av datt"!!! Om de fleste av alle som sier slikt vært litt eldre, hadde dere faen meg trodd at ALLE spill er rip-off av 80-tallets spill! ALLE spill er basert på et eller annet! Om det er noen som er en rip-off, så er det MAFIA som er rip-off av alle de klassiske gangster filmene! Men slik foregår det ikke! De er basert på andre ting, de har ikke stjålet idèen! Det var det som var så fint med Mafia, at det tok det gode fra alle de kjente gangster filmene, bøker, historie, osv, og satte det sammen til èt kjempebra spill. Slutt med å si sånn tull! BTW: Nei, Mafia er ikke kansellert. Lenke til kommentar
Antonio Montana Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 For det første så er Godfather til Pc det er til og med en utgivelses dato på når det kommer, det er 10/03/2005, tror dog denne blir utsatt Har blitt gitt ut en ny trailer http://www.gamespot.com/pc/action/thegodfa...q=The+godfather på denne linken er det en god del bilder av spillet+ denne traileren...og no "gameplay footage" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå