Bandidos-Pelle Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 (endret) Ja, for alle oss som like Mafia-action, så blir vel dette noe å se frem til: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=265246 PS: Om dette har blitt postet før, si ifra. Jeg søkte, men fant ingenting. EDIT: Trailer som ikke viser så mye av spillet: Trykk her! Endret 2. februar 2005 av Bandidos Pelle Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Kom inn her for å "annonsere" det selv, men du var før meg. Gleder meg vanvittig mye. Ettersom de originale skuespillerne har bidratt med stemmene sine, virker det som om dette blir gjennomført. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 2. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2005 Nettopp. Håper bare at EA gjør det ordentlig. De har ødelagt en god del spill ved å bruke altfor lite tid på dem. Håper det blir knakende bra, noe àla Mafia: City Of Lost Heaven. Har du ikke spilt det, er det bare å kjøpe det - no excuse. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Ja, håper dette spillet blir knall bra. Det er mye som skal til får å få et spill som er på høyde med Mafia i denne kategorien, for i Mafia var det ikke bare gameplayet og storyen som var knall, musikken og fortellermåten var også knall. Håper EA ikke "driter på draget" igjen. Jeg får nesten den følelsen av at EA bare er ute etter pengene våre og driter i resten. Gleder meg likevell til spillet, er det bra skal det kjøpes. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 (endret) Marlon Brando?! WTF? Han er jo død! EDIT: Også avdøde Marlon Brando, selveste gudfaren i egen person, fikk tid til å bidra med stemmen sin før han døde i fjor. Å, ja! Endret 2. februar 2005 av MeTa][iC Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Dette blir bra! Gleder meg!! Lenke til kommentar
Farnoy Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 At det skulle komme Gudfaren-spill har vel vært kjent rimelig lenge http://gamer.no/produkt.php?produktid=25884 og sørg for å få med dere http://gamer.no/art.php?artikkelid=12399 . Blir spennende å se hvordan resultatet blir. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 (endret) At det skulle komme Gudfaren-spill har vel vært kjent rimelig lenge http://gamer.no/produkt.php?produktid=25884 og sørg for å få med dere http://gamer.no/art.php?artikkelid=12399 . Blir spennende å se hvordan resultatet blir. Joda, visste det, og jeg tenkte å si at han burde endre tråd-navnet, men så så jeg at Marlon Brando skulle ha stemmen sin i spillet, og ble så oppslukt av det! Dessuten var det gode nyheter at det ble sagt "Gudfaren skal bli et slags GTA-lignende spill", altså med 3D person Perspective! Bra at de gjør det sånn. Vil ikke ha et slags Gangland-aktig spill. EDIT: Skrivefeil. Endret 2. februar 2005 av MeTa][iC Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Stilig, jeg gleder meg sykt! Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Mafia var jo bare genialt spill, la oss håpe at The Godfather blir noe helt unikt og tar vare på mafia følelsen , hadde også vært greit om man kunnet være "snill" , "neutral" eller "ond" . Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Jeg elsker sånne gamle filmer med Al Pacino, Robert DeNiro. Mafia filmer er ganske kule, Gudfaren filmene er kjempebra. At dette blir til spill er bare kjempetøft. Og som mange andre her, jeg er litt skeptisk på spillene fra EA, og håper at de klarer å gjøre dette bra. Nå sitter jeg på jobben på en gammel og dårlig pc uten høytalere. Så jeg laster ned den videosnutten når jeg kommer hjem. For å ikke se den på en hakkete pc og uten lyd. *Glede seg* Lenke til kommentar
nord Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 håper: "Mafia + GTA = The Godfather" er sant. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 håper: "Mafia + GTA = The Godfather" er sant. Ikke for å være gledesdreper, men vi snakker om EA her. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 håper: "Mafia + GTA = The Godfather" er sant. Ikke for å være gledesdreper, men vi snakker om EA her. Ja, og de har en tendens til å føkke opp film-til-spill titler, ved å sette en dead-line, og gi faen i om spillet er ferdig eller ei, og gir det ut. MEN! Disse tilfellene skjer ved spill som skal komme like etter, eller samtidig som filmen selv! Og Gudfaren kom jo, som mange vet, i 1972, så da kan vi jo alltids håpe på at det ikke blir noen kort dead-line fra EA denen gang! Lenke til kommentar
ttt Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 men dessverre så kjem det ikkje på pc, så då vert det uaktuelt for meg. Lenke til kommentar
Kim Roger Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 EA lager the godfather ja... bra at EA får i oppgave å laget det da, siden EA er så flinke til å lage filmlisenser. man kan jo bare se på catwoman og ringenes herre, makan til bra spill skal du lete lenge etter. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 2. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2005 Ja, er det sant? At spillet ikke kommer på PC? Uansett, trykk på denne linken for å se traileren - den gir oss dog ingenting: Trykk her! Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 men dessverre så kjem det ikkje på pc, så då vert det uaktuelt for meg. Joda, det kommer til PC. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 [iC,02/02/2005 : 21:35] men dessverre så kjem det ikkje på pc, så då vert det uaktuelt for meg. Joda, det kommer til PC. ikkje i følge gamer. The Godfather kommer til PS2 og Xbox, og er basert på Francis Ford Coppola sin gangsterklassiker fra 1972 http://gamer.no/art.php?artikkelid=13011 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå