Nicotin Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Hei.. Jeg har tenkt til å koble sammen min pc til anlegget slik at jeg kan spille sanger fra pcen... jeg har også tenkt å koble pcen(har støtte for to skjermer) til tven slik jeg kan bruke den til å se film på etc.. Hvilke kabler og sånn trenger jeg? Har en Onkyo sorroundforsterker,brukes bare til stereo. På forhånd takk for svar! Lenke til kommentar
MagE Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 trenger vel bare en helt vanlig minijack(slike du kobler til pc'en og mp3 spilleren) til audio(rød og hvit) Lenke til kommentar
e321 Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Du skal ha stereo..? eller surround? Stereo: En minijack til RCA(rød/hvit), kjøpes hos clas ohlson, spaceworld, elkjøp you name it Surround: Vet ikke hvilket lydkort du har men hvis du har optisk utgang og optisk ingang på receiver'n, så trenger du en optisk kabel. Bilde: Sjekk her(under tilbehør): http://www.komplet.no/k/ki.asp?sku=302123&cks=PRL Lenke til kommentar
Nicotin Skrevet 3. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2005 Tusen takk..det gjorde ting mye klarere!...Nå er det bare å kjøpe..det skal brukes til stereo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå