Gå til innhold

Siemens M75 (bilde)

molna

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hevn til første innlegg:

Er det noen mobiler som jeg burde være obs på når jeg er i cebit? noe om jeg kan ta bilder av? har seriøst ikke tid å ta bilde av absolutt alle.

Hevn? jeg skjønte ikke helt den.

Som molna sier: Siemens presenterer 5 mobiler på CeBIT, minst 1 3G-mobil også.

De bør du jo ta en kikk på. SE har vel også presentert noen mobiler før CeBit, så de bør du se på, samt Nokias nye som f.eks. 6680 og garantert fler. Vanskelig for oss å si navn på de du bør se på, ettersom de fleste av dem ikke er presentert ennå.

Lenke til kommentar
Den skal forøvrig ha et 3 megapixel kamera.

Veldig tvilsomt... Selv 1,3MP ville vært overraskende.

Dette er ikke ment som noen foto-mobil. Å gjøre mobilen dyrere med unødvendig bra kamera er neppe prioritet på M75.

Singh tha king: de bestemte seg for å fortsette ja.

Dårlig salg har de aldri hatt. Siemens hadde jo økning på 40-50% i fjor. Problemet er at de selger mobilene med tap... Men, nok om det.

Lenke til kommentar

Synes designet var ganske tøft jeg. Stilige farger. Det er positivt av Siemens at de tørr å skille seg ut, ved å lage en mobil som skiller seg litt ut, istedenfor at alle skal se like ut.

Tommel opp til Siemens :thumbup:

Håper de greier seg, uten å legge ned.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Designet på mobilen (teaseren) tror jeg nok er av typen "stygg på bilder; rå i virkeligheten".

Kan nok bli en snerten panservogn av en lekkerbisk det der ;)

Molna: Tror du det er sannsynlig at de forsetter med ekstrautstyret som finnes til dagens M65?

Har litt tvil på om det ikke er et pengesluk...

GPS eller en lignende funksjon skulle foresten være morsomt, for å ta opp den eneste pittelille fordelen som konkurenten har. (5140)

Lenke til kommentar

Remerser: aner ikke, men jeg tror M75 er basert på 65-serien så da skulle vel ekstrautstyret være det samme. Følger trolig med litt mer utstyr enn på M65 også...

Neppe GPS på M75, men kan jo komme andre modeller med slik funksjon innebygd... :)

Lenke til kommentar

Vel, tenkte at kanskje Siemens ville prøve å utfordre Nokia på den eneste fordelen som 5140 har over dagens M65...

Men selv antar jeg nok at GPS er mer sannsynelig på en smarttelefon fra Siemens... Selv om du kanskje vet svaret, så svarer du nok ikke allikevel, din luring, så blir som å snakke til en vegg...

Endret av Remerser
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...