blacker lotus Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 jeg bestilte en 1557 modell for 2mnd siden og får en 1558 i steden jeg har hørt at ma kan skifte skjermkort på den, hva kan man skifte til da?? er det plass til skjermkort med store vifter?? Lenke til kommentar
AnDis Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Lurer akkurat på det samme, eneste jeg må vite før jeg bestiller maskinen fra whitebox. Noen som vet svaret? Lenke til kommentar
Mr.Garibaldi Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Eneste skjermkort du kan bytte til er de med samme formfactor, så det er ikke mulig å kjøpe et vanlig skjermkort i butikken. Spørsmålet er om det i det hele tatt har kommet noen kort du vil bytte til i det hele tatt. Svjv er det kun et fåtall modeller som er tilgjengelige, og (mulig) at de koster mer enn de smaker. Søk litt på dette forumet så finner du nok mer informasjon om tilkoblingstype, produsenter som har laget kort som passer og pris/evt. lanseringsdatoer... Lenke til kommentar
Noiria Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Til meg sa de at bra skjermkortene vil være tilgjengelige i midten av mars. Jeg atntar at det er m-radeon 9800/x800 de da snakker om, men spurte ikke om det. Det man derimot må vurdere, er hvor mye disse skjermkortene kommer til å koste. De beste skjermkortene for bærbare vil sikkert koste like mye, eller mer, enn for desktop-løsningene, ettersom utvalget er mindre. Frykter dermed at man fort må opp i 2-3 tusen, og da blir 1558 plutselig en veldig god del dyrere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå