Frayzer Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 kan noen hjelpe meg med guide eller tips om korleis eg kan flashe ati 9800 pro kortet mitt? Eg prøvde guiden som ligger øverst på denne underavdelingen av forumet, men der var det linker som ikkje fungerete, irriterende. Lenke til kommentar
Migr Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Sikkert bare du som gjør feil eller noe for eg brukte den guiden når eg flashet mitt 9800pro Lenke til kommentar
Frayzer Skrevet 3. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2005 Det er ikke eg som gjør feil når eg ikkje for åpnet linkene til foreksempel flashroom uansett kas nettleser eg bruker. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Fordi den er død... Bios WinFlash Flashrom Lenke til kommentar
atrax Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Dette er da vel ikke noe større problem? I guiden står fremgangsmåten, og programmene som brukes vet du navnet på, for de står i guiden. Da er det bare å google på programnavnene! Lenke til kommentar
JanSaxhaug Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Eg tenkte også eg skulle flashe, men veit ikkje om drdflash.exe fungerar slik den skal? Når eg køyrer programmet, så står det at det skriv på floppy, men etter at den er ferdig så ligg det ingenting på floppy. Men det er likevel 121 kb som er brukt på disketten. Nokon som veit kva som er gale? (Disketten er ikkje skrivebeskytta) Lenke til kommentar
galaxee Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Eg tenkte også eg skulle flashe, men veit ikkje om drdflash.exe fungerar slik den skal? Når eg køyrer programmet, så står det at det skriv på floppy, men etter at den er ferdig så ligg det ingenting på floppy. Men det er likevel 121 kb som er brukt på disketten. Nokon som veit kva som er gale? (Disketten er ikkje skrivebeskytta) Har samme problem Lenke til kommentar
JanSaxhaug Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Ingen som vet hva som er galt? Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Ingen som vet hva som er galt? www.guiderforn00bs.moo.no ? Lenke til kommentar
Frayzer Skrevet 14. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2005 www.sau.no når eg spør om noe og får svar så kan du spare deg og komme med noe sånt veker etter at eg laget denne linken:) Lenke til kommentar
JanSaxhaug Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Ingen som vet hva som er galt? www.guiderforn00bs.moo.no ? Takk for bra svar, fjortis! Lenke til kommentar
Frayzer Skrevet 14. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2005 Eg trudde det var ment på meg:P men eg tok feil. Lenke til kommentar
atrax Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Disketten er skrevet med et filsystem som Windows ikke forstår. Det betyr imidlertid ikke at det ikke er noe på den! Bare boot fra disketten, så skal du nok se at det går fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå