themisfit Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 hvordan funker dette med å importere \ eksportere torrents fra et program til et annet? kjører for tiden azureus, men har merket at hastighetene der har blitt elendig og torrentene starter\restarter hele tiden og alt går seint. har også Bitlord kjørende og der er hastigheten betraktelig bedre. det jeg ønsker er å overføre det som allerede er lastet ned via azureus, og legge dette inn i bitlord. har prøvd å eksportere fil fra azureus, men det fungerer visst ikke. noen tips? Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Nå har ikke jeg brukt disse klientene før så jeg vet ikke om det er mulig, men kan du ikke bare åpne torrenten med den nye klienten og velge at den skal lagres i samme mappe som de uferdige filene ligger? Lenke til kommentar
Feh Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Har ikke brukt Azeureus før, me hvis .torrent filene dine er lagra på pcen, så kan man åpne dem med hvilket som helst program... Jeg bruker BitTornado, og der åpner jeg bare torrent filene fra en mappe der jeg lagrer alle torrentene mine... Kikk litt i Azeureus mappa, og se om du finner torrent filene der. Det skal bare være å f.eks avinstallere Az. og installere en ny klient, så starter du bare en torrent også skal det fungere, men jeg er usikker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå