eNix Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 (endret) Hallo har en venn som lurte på en ting. han har telenor 2 mbit men plutselig har det stoppet og går ganske sakte. HVordan finner vi ut av at det er hardware feil noen dårlige innstilinger på ruteren eller pcen? eller om det er interneten som har gått loka? Trenger et rask svar. Takk for alle som svarer seriøst. Endret 2. februar 2005 av B|Real Lenke til kommentar
JW Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Hvis han er koblet gjennom en router, kan det være en ide å koble pc'en direkte (Hvis mulig). Hvis det da går for "full fres" igjen, så er det nok noe med routeren. Lenke til kommentar
tozer Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Eller at telenor har gjort en feil og senket hastigheten? Eller at du har virus.. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Eller at telenor har gjort en feil og senket hastigheten? Eller at du har virus.. En av de er det nok, jeg tror på virus. Ta en online-virusscan på housecall.trendmicro.com Lenke til kommentar
YokiShoki Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Last ned gratis antivirus program fra avast.com. Du kan jo også prøve å koble til en annen PC for å se om farten er grei på den. Lenke til kommentar
eNix Skrevet 2. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2005 Takker for alle svar skal teste den online virus scan. HVa gjør jeg da viss ikke den finner virus. Han kan ikke koble uten ruter han må ha den ruteren. Tror han har den adsl 2mbit Lenke til kommentar
ToppDogg Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 hei, en kompis av meg hadde samma problem i gårkveld. han ringte til telenor, var visst ikke bare han som hadde problemet, alle i hans område. vet ikke helt hva som skjedde, men en telefon til telenor hadde eg tatt Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Sliter med det samme her(sandefjord) internettet går utrolig sakte, kjørte speedometer test hos itavien og kom så vidt over 600kbit. Har hørt om flere som har problemer med telenor nå, noen sier at de har overbooket sentralene sine.. Men i juni har jeg hatt online ADSL i et år og da er det ut og velkommen inn med Sandefjord Bredbånd og 10mbit begge veier Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå