Joachim_F Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 I går ettermiddag fikk vi en e-post med noen nye detaljer om PAL-versjonen av Gran Turismo 4, som Sony hevder blir den beste versjonen av spillet. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 (endret) Er du sulten på mer info om spillet, kan du besøke det nylanserte norske nettstedet på Gran Turismo World.(sitat) finner inte info om Gran Turismo World,en link skulle vært bra hvis det ikke er denne da: http://www.granturismoworld.com/ Endret 3. februar 2005 av Traxco Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Jeg gleder meg som en unge på julkvelden! Lenke til kommentar
Musty Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 på de bildene av mazdaen i artikkelen der så ser jo bilen ut som et fotografi, hvis du ser bort ifra emblemene/skiltene på den da.. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Det er ikke det vettu! Det er bare fet grafikk! Husker en gang jeg satt å spilte GT3 hjemme hos moren min, hun lurte på hva slags billøp som gikk på tv, hun trodde det var virkelig!! GT4 blir helt sykt bra tror jeg! Lenke til kommentar
cairn Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Er du sulten på mer info om spillet, kan du besøke det nylanserte norske nettstedet på Gran Turismo World.(sitat) finner inte info om Gran Turismo World,en link skulle vært bra hvis det ikke er denne da: http://www.granturismoworld.com/ Den er helt nederst på siden under "Relaterte linker" Lenke til kommentar
chil Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 åssen i helvete kan en PS2 klare og drive noe slikt? den klarer jo ikke Drive Gta SanAndreas onkli engang(det lagger) Lenke til kommentar
lavoll Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Den klarer det fordi spillet har vært under utvikling siden 2001 (viss ikke før), og det har blitt utsatt, justert og programmert til å utnytte playstation2 100%. Og takk for det, spillet blir det beste bilspillet noensinne. Vil også anbefale www.gtplanet.net for mer Gran Turismo 4 nyheter, videoer og screenshots. Lenke til kommentar
lavoll Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Bare for å vise litt av hva GT4 har å by på: Jay Lenos Tank Car (810 hk, nesten 5 tonn tung). I spillet er sjåføren fullt animert, han ser dit han kjører og flytter handa for å gire... dette blir grisefett! http://img151.exs.cx/img151/3808/tank8kd.jpg (copyright pimp [email protected]) Lenke til kommentar
chil Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 (endret) vil dette spillet komme til PC også? Grafikken er heeelt sjuk, aldri sett noe sånn. Hvis det er slik det blir sende ut på TVN.. Endret 3. februar 2005 av chil Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Det jeg savnet på GT3 var animerte tilskuere og bevegelse i vegetasjon. Det kommer på GT4 hvis jeg ikke tar helt feil... Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 (endret) Tradisjonen tilsier at det kun kommer til PS2. Trist, for dette ser ut til å virkelig bli et vakkert bilspill. Etter min mening finnes det ingen bilspill på andre konsoller eller PC som kan måle seg med GT. Endret 3. februar 2005 av Shio Lenke til kommentar
skyline Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Tradisjonen tilsier at det kun kommer til PS2. Trist, for dette ser ut til å virkelig bli et vakkert bilspill. Etter min mening finnes det ingen bilspill på andre konsoller eller PC som kan måle seg med GT. så sant så sant. GT spilla er i en helt egen klassen, uten noen form for kokuranse. Jeg vil gå så langt som å påstå at ingen andre spill har vært i nærheten av å gi samme kjøre opplevelse som GT spilla. Tenker da på både realisme og grafikk/lyd, spillbarhet. Hele pakka. Her har man også biler med fra alle produsenter, og heldigvis go bilen SKYLINE Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 GT spilla er i en helt egen klassen, uten noen form for kokuranse.Jeg vil gå så langt som å påstå at ingen andre spill har vært i nærheten av å gi samme kjøre opplevelse som GT spilla. Tenker da på både realisme og grafikk/lyd, spillbarhet. Hele pakka. GT-spillene er kanskje kremen av realisme på konsoll, men det sikter på folk flest, veldig mange med gamepad. Det finnes flere simulatorer til PC som er beregnet på hardbarka simulatorentusiaster og som ikke er optimalisert for annet enn gode ratt. Disse er gjerne mange hakk mer realistiske enn GT-serien. Se for eksempel på Live for Speed (nei, ikke Need for speed ). Lenke til kommentar
Anubizzzz Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Det blir så konge når dette kommer.. har nesten venta på dette siden jeg fikk GT3.. Alle tilskuere og førern skal være 3d og animerte.. ( tror seffers ikke at alle oppe på tribunene blir det ) men de som er rett ved veien skal være det. så det i en video interjuv som de hadde på gamspot.. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 GT spilla er i en helt egen klassen, uten noen form for kokuranse.Jeg vil gå så langt som å påstå at ingen andre spill har vært i nærheten av å gi samme kjøre opplevelse som GT spilla. Tenker da på både realisme og grafikk/lyd, spillbarhet. Hele pakka. GT-spillene er kanskje kremen av realisme på konsoll, men det sikter på folk flest, veldig mange med gamepad. Det finnes flere simulatorer til PC som er beregnet på hardbarka simulatorentusiaster og som ikke er optimalisert for annet enn gode ratt. Disse er gjerne mange hakk mer realistiske enn GT-serien. Se for eksempel på Live for Speed (nei, ikke Need for speed ). Nå spiller jeg GT spillene med ratt og pedaler og må si at realismen er helt grei, men på GT4 blir den fullkommen etter hva jeg har hørt! Det ryktes at flere bilprudusenter har tatt i bruk GT4 som kjøresimulator for testkjørerene sine.. Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Nå spiller jeg GT spillene med ratt og pedaler og må si at realismen er helt grei, men på GT4 blir den fullkommen etter hva jeg har hørt! Det ryktes at flere bilprudusenter har tatt i bruk GT4 som kjøresimulator for testkjørerene sine.. Jada, realismen er "helt grei". Og den blir bedre i GT4, det sier jeg ikke noe på heller, men de er virkelig ikke i nærheten av like realistiske som for eksempel Live for Speed. Det er bare å teste selv. Ratt anser jeg som en selvfølge på både PS2 og PC. Har Driving Force Pro jeg bruker på PS2, og MOMO Racing til PC. Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Hvis "Live for Speed" hadde 500+ biler 50 baner og kjøpe/selge oppgraderinger Licenser har det sikkert være bedre,men det har det ikke.. Men mest realistiske bilspill,ja uten tvil Live for Speed. Lenke til kommentar
Nismo88 Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Hei, jeg lurer på en ting. hva blir forskjellen på PAL versjonen og den vanlige versjonen som kommer den 9 mars? Bør jeg vente til PAL kommer? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Nismo88 : PAL er tv standarden for Europa det er den vanlige europeiske versjonen det er snakk om. såvidt jeg forsto hvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg