Joachim_F Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 I Star Wars: Republic Commando får du lede en gruppe klonesoldater i kamp. Nå kan du prøve demoen. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Vel, er den bra da? Demoen? Dere som har hatt tid til å spille den. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 driver å laster nå, men får ikkje tid til å spille det før i morra grunnet russerevy i kveld.Blir morro å opptre nok en gang :!: Lenke til kommentar
Axefjord Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Virker temmelig artig. Litt taktikk, med masse action Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 (endret) Jeg har allerede svart i denne tråden, men jeg kan like så godt klistre det inn her: Wow! Ble nettopp ferdig med å spille demoen! Den var skikkelig tøff!Demoen var ikke så sykt lang, men det var mer enn nok til å bevise at dette kommer til å bli en real pluss-memo i Star Wars' store spill-bok! Noen +: -Meget fin grafikk -God AI -Kule fiender -Godt detaljerte brett -Barske lag-kamerater -Gode, morsomme, og stemningsfulle repllikker. -Fet lyd og FET musikk! -Lave krav, og INGEN hakking! (spilte på 1024x800 med alle detaljer høyest mulig) -Hud-systemet er GENIALT! Endelig slipper vi at det er en boks nederst til venstre som viser health! (HUD-en er innebygd i hjelmene) -Bra kontroll-system, likt det man bruker i BiA (bruker F1-F4 for å gi div. komandoer) Og noen -: -En liten bug, som gjorde til at jeg måtte loade bitte-litt lenger bak (en kamerat som hang seg opp i noe). -Våpnene skulle hatt litt mer trøkk. (Nå er jo ikke det et minus egentlig, da riflene i Star Wars ER rekyl-frie, og lager lite støy). Prøv denne demoen om du er Star Wars-, men fortsatt Squad-FPS fan! Du vil desidert like denne! EDIT: Glemte å nevne Iron Sight! Endret 2. februar 2005 av MeTa][iC Lenke til kommentar
Anubizzzz Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Dette spillet virker som om de har fått kvalitet i.. det var en sikkelig bra demo.. gleder meg til full versjonen Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 fikk bare teste det i 5 min i dag, spillet virket utrolig smooth og polert fikk dessverre ikkje tid til å teste team mates ai når det gjelder commands etc. men spillet har alltid virket intressant Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Hadde igjen 40min av demoen. Så klikka nedlastinga, laster ned torrent nå på maks 5kbs Bittert, har gleda meg til denne ens tund nå. Endelig er demoen her Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 spilte igjennom demoen i dag, og eg må si eg koste meg heile veien gjennom Virker som ett ganske godt spill, i hvertfall faller det i min smak. Likte kommentaren til ene team m8`ten min i det han sulle gi meg litt bacta(medic azzå, du kan kalle på dem etter hjelp om du faller i bakken) " If i`m getting shot in the back...I`m blaming you Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg