csboy Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Lurte på om denne pakken var mye for pengene. Kan den oveerklokkes bra? Er skjermkortet bra nok for nye spill? Lenke til kommentar
digitalglenn Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 ja det er en veldig god pakke, men en ting kansje du skulle vurdere og gå utenom pakka og kjøpe det samme men med et annet skjermkort ? ellers er pakka Lenke til kommentar
csboy Skrevet 2. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2005 Men, burde jeg gå får samme cpu, 6800gt og en annen ram brikke? Takk for hurtig svar Lenke til kommentar
young.thug Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Skal du bare kjøpe det? Eller skal du i tillegg kjøpe med ekstra komponenter? Hvis du skal det, så har faktisk jeg laget en overraskende lik (helt ny PC med alle komponenter man trenger) PC. Kan jo se på den Alt er fra mpx.no bortsett fra kabinettet som er fra komplett.no Lenke til kommentar
csboy Skrevet 2. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2005 Skal ha alt utenom skjerm, tastatur,mus og dvd brenner Lenke til kommentar
young.thug Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Samme her.. Har alt annet, så da satt jeg sammen den som du så på linken i forrige post. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå