VTW Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Hei! Trenger lit hjelp med å velge virusprogram. eneste krav er at jeg på en eller annen måte skal kunne skaffe det gratis.(dette kravet må være en mulighet som JEG har). Jeg har prøvd Norman. men det var elendig. Noen forslag? Lenke til kommentar
skyline Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Hei!Trenger lit hjelp med å velge virusprogram. eneste krav er at jeg på en eller annen måte skal kunne skaffe det gratis.(dette kravet må være en mulighet som JEG har). Jeg har prøvd Norman. men det var elendig. Noen forslag? Spesiell grunn til at Norman var elendig? Norman skal da strengt tatt noe av det bedre. Du kan jo prøve Norton eventuelt. Panda kanskje? Lenke til kommentar
Fugir0x0r Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Tja, jeg liker ihvertfall Nod32, det er gratis testversjoner av det på deres hjemmeside Lenke til kommentar
Saiko Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 (endret) Tja, jeg liker ihvertfall Nod32, det er gratis testversjoner av det på deres hjemmeside Har også hørt av NOD 32 skal være noe av det bedre. Edit: Ikke gratis, men trail-versjon Endret 2. februar 2005 av Saiko Lenke til kommentar
Ole-P Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Nod 32 er vel strengt tatt ikke gratis, det er jo bare en 30 dagers prøveversjon. Du kan jo prøve AVG free edition, finnes her: AVG Free edition Uansett er vel dette skikkelig feilposta, virusprogrammer er ikke "Annet om hardware" Lenke til kommentar
Launch Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 NOD32 er det beste jeg har prøvd, gratis trial og det er veldig lett og billig å registrere en liten 1års lisens. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Jeg vil si NOD32 er noe av det beste jeg har prøvd. Det bruker lite ressurser, kommer oppdateringer ofte og er god på og finne virusene. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Nod32, ikke noe å diskutere - Burte ikke denne vært postet i Progamvare -> Sikkerhet ? Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Etter å ha hatt både normann (var i praksis ubrukelig for meg, ikke spørr da jeg ikke gidder uttdype meg) og Norton, norton fungerer bra, men SLUKER systemresurser. Neste blir NOD32 for min del, har lest en del tester... Ser bra ut... Lenke til kommentar
WeXeL Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 (endret) Spy Bots eller Add Ware synes jeg er bra.... Spy Bots: http://www.download.com/Spybot-Search-Dest...tml?tag=lst-0-2 Spy Ware: http://www.download.com/Ad-Aware-SE-Person...tml?tag=lst-0-2 Edit: Skriveleif Endret 2. februar 2005 av WeXeL Lenke til kommentar
bramat Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Et annet alternativ er Avast som også er gratis. Kan lastes ned her. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Spy Bots eller Add Ware synes jeg er bra....Spy Bots: http://www.download.com/Spybot-Search-Dest...tml?tag=lst-0-2 Spy Ware: http://www.download.com/Ad-Aware-SE-Person...tml?tag=lst-0-2 Edit: Skrivleif Det er ikke antivirus programmer.. Lenke til kommentar
tozer Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Jeg synes BitDefender er absolutt best, har prøvd norman, norton, nod32 osv. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Hvorfor lager alle folk så mange tråder hvor de ber om å få gratis virus?? Jeg personlig foretrekker antivirus-programmer. Lenke til kommentar
WeXeL Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Det er ikke antivirus programmer.. Se overskrift...... VIRUSPROGRAM... De fjerner i allefall virus Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Google etter "virus database". Men har brukt Trend PcCilling på windows-pc-ene i huset de siste årene, min favoritt. Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 (endret) Du kan jo prøve AVG. Edit Ikke så rent lite sent ute. Endret 2. februar 2005 av ghbing Lenke til kommentar
ducmaster Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 nod32 som tidligere er blitt nevnt i denne tråden er svært bra. Kaspersky har også blitt skrytt høyt opp i skyene i mange tester, så du bør kanskje se litt på det og bruker det selv sammen med nod32 og det fungerer fett Lenke til kommentar
tomviktor Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Hei!Trenger lit hjelp med å velge virusprogram. eneste krav er at jeg på en eller annen måte skal kunne skaffe det gratis.(dette kravet må være en mulighet som JEG har). Jeg har prøvd Norman. men det var elendig. Noen forslag? Norman fjerner virus, så det er ikke et egnet virus-program! Vet flere nettsider, hvor man faktisk kan laste ned virus, men tror ikke jeg vill være med på å spre virus... Skulle du derimot trenge antivirus, vil jeg anbefale NOD32! Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 (endret) Norman er helt ok det, den siste oppdateringen av programvaren som kom i januar 2005 har faktisk økt effektiviteten og den belaster fortsatt systemet like lite som før. Men skal du ha noe bedre gå for Nod32. Endret 2. februar 2005 av Malvado Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg