Moltrez Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Heisann. Har nylig fått meg bærbar, og noe som irriterer meg veldig, er at når jeg skriver, så kommer jeg borti touchpad'en hele tiden. Noen som vet hvordan jeg disabler den, uten og uninstallere noe? Jeg bruker Windows 2000. Har funnet den i "Device Manager", men fant ingen "Disable" knapp, bare "Uninstall". Trenger dere mer informasjon, bare spør. Lenke til kommentar
Lasse Ma Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 (endret) den kan ofte disables via Fn knappen og en av F knappen, f.eks Fn+F7 Endret 2. februar 2005 av Lasse Ma Lenke til kommentar
xSotte Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Heisann. Har nylig fått meg bærbar, og noe som irriterer meg veldig, er at når jeg skriver, så kommer jeg borti touchpad'en hele tiden. Noen som vet hvordan jeg disabler den, uten og uninstallere noe? Jeg bruker Windows 2000. Har funnet den i "Device Manager", men fant ingen "Disable" knapp, bare "Uninstall". Trenger dere mer informasjon, bare spør. Vist du installerer driveren for den så kan man ved et enkelt tastetrykk ta den bort. Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 2. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2005 Takk for svar. Løsningen var altså å installere programvaren til touchpad Takk for hjelpen folkens Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Det finnes en meget nyttig funksjon på de fleste bærbare som gjør at touchpad-knappene skrur seg av i en viss tid (kan stilles) etter at du har trykket en knapp på tastaturet. Dette vil løse problemet ditt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå