erikstein Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Har tenkt å oppgradere minne på en HP Compaq NC6000. Maskinen har i dag 1stk 512mb PC2700 SO-DIMM 2,5-3-3-7. Dette er det eneste jeg vet om brikken..har ikke skrudd opp maskinen for å sjekke hva slags brikke det er.. Ser at Psdata.no har noen fine Geil brikker inne på lager til 750,- (512mb). Noen som vet om denne vil fungere optimalt? Eventuelt om noen vet hva slags brikker HP bruker i denne modellen? Kan jeg få stabilitetsproblemer ved å bruke f.eks 2 forskjellige produsenter av brikker? Eller er det ubetydelig om begge brikke er kvalitet? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Det går greit å bruke 2 forskjellige brikker om du ikke skal kjøre de i "dual channel". Gelbrikken burde fungere bra. Alt av vanlig DDR(1) går. Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 2. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2005 Da satser jeg på en slik..virker den ikke så får de den bare i retur.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå