superreven Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Holder nå på å installerer en 9800 PRO (som er skjermkortet mitt) update fra microsoft. Dette har jeg ikke vært borti før, fikk plutselig beskjed om at den var tilgjengelig for nedlastning via "automatic updates" - 20,7 MB. Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Joda, denne har jeg også fått. Noen som har prøvd å innstallere den? Herper den opp alt driveropplegg? Gidder ikke innstallere den før noen andre har prøvd den Lenke til kommentar
superreven Skrevet 2. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2005 Joda, denne har jeg også fått.Noen som har prøvd å innstallere den? Herper den opp alt driveropplegg? Gidder ikke innstallere den før noen andre har prøvd den Holder på å insatallere den nå... tar ei helvetes tid... Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Ferdig å innstallere? Hva var det for noe? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Tror ikke det er så lurt å installere den driveren der. Det er meste sannsynligvis bare en oppdatering til MS sin Radeon 9800 driver som da ikke er akselerert for 3D. Lenke til kommentar
superreven Skrevet 2. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2005 Ja jeg gir f her nå altså.... har stått på 1 time nu, å ennå ikke kommet progresjon i innstallasjonen. Hvis jeg nå rebooter, vil den da gjenoppta installeringen? Hvordan får jeg vekk de nedlastede filene? Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Er det ikke bare kritiske, sikkerhetsbaserte oppdateringer som kommer via Automatic Updates.? I så fall; Er det ikke da lurest å installere denne? Lenke til kommentar
berzerker Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Er det ikke bare kritiske, sikkerhetsbaserte oppdateringer som kommer via Automatic Updates.? I så fall; Er det ikke da lurest å installere denne? Nei, du kan og velge andre ikke kritiske. Windows update dekker et ganske bredt spektrum, og driver oppdateringene gjelder så vidt jeg vet bare for Windows sine egne drivere. Disse er ikke kritiske, og veldig unødvendige hvis du har installert drivere fra leverandør. Lenke til kommentar
bOMS Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 I windows/microsoft sin database har de drivere til det meste, også skjermkort. Og hvis du tar en tur til MS Uppdate vil du få opp bl.a nye drivere hvis de du har ikke er sertifisert av microsoft og de kan tilby et alternativ. Har den muligheten jeg og, men benytter meg ikke av den fordi det stort sett pleier å være en gammel driver det er snakk om. Men den er ihvertfall godkjent og sertifisert av microsoft. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Tror nok det er best å satse på ATI sine egne drivere. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Tror nok det er best å satse på ATI sine egne drivere. Lenke til kommentar
superreven Skrevet 2. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2005 (endret) Er det ikke en sjangse for at dette ikke er drivere? Det står jo bare "9800 PRO Update".... visste ikke om det kunne være noe som optimaliserte windows for dette skjermkortet eller no'... Ikke vet ikke jeg.. Endret 2. februar 2005 av superreven Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Det er nok drivere ja. Kan ikke helt forestille meg hva det skulle være, på 20MB, som "optimaliserte" windows. Er nok bare noe m$-tull, ja. Lenke til kommentar
superreven Skrevet 2. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2005 Ok, da ler vi av de! Hvis noen har lastet ned updaten, men velger å ikke installere den (slik som jeg), kan filene slettes slik: Delete Download files in C:\Windows\SoftwareDistribution\Download Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Joda, denne har jeg også fått.Noen som har prøvd å innstallere den? Herper den opp alt driveropplegg? Gidder ikke innstallere den før noen andre har prøvd den jeg installerte den og det ble bare tull etterpå, hele skjermoppløysning ble satt på den minste og klarte ikke å få den på 1280x1024. var nødt å bruke register backup til å blir normalt igjen. vet ikke hvordan MS tenker ???? Lenke til kommentar
Dario Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 vet ikke hvordan MS tenker ???? MS tenker visst bare på de som har 0 peil på PC :\ Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Men de skal ha kudos for å gjøre det (i teorien) brukervennlig for de som ikke vet så altfor mye. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Tror heller grunnen er at ATI driverene blir "korrupte" ved installering av de Windowsdriverene. De ville ikke ha ligget på Windows Update om de ikke ville ha fungert selvstendig. Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Er det ikke bare kritiske, sikkerhetsbaserte oppdateringer som kommer via Automatic Updates.? I så fall; Er det ikke da lurest å installere denne? Nei, du kan og velge andre ikke kritiske. Windows update dekker et ganske bredt spektrum, og driver oppdateringene gjelder så vidt jeg vet bare for Windows sine egne drivere. Disse er ikke kritiske, og veldig unødvendige hvis du har installert drivere fra leverandør. Jeg mente ikke Windows Update. vet det er mange vanlige driveroppdateringer der. men via "Automatiske Oppdateringer" - så kommer det kun kritiske -og viktige oppdateringer.... Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 har send idag en mail til microsoft norge og prøver å få svar hvorfor MS update har send ut sånne tullete update. hvis jeg få svar, få dere vite det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå