Simen1 Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Jeg er svært fornøyd med Firefox og Adblock, men jeg luter ennå på en ting: Hvordan fjerner jeg det store åpne hvite feltet øverst på denne siden? Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Du bare tar en saks og klipper i LCD skjermen... heeh. Neida. Tror ikke det går ann å fjerne "hullet". Hva skal du fylle inn der? Lenke til kommentar
Dell_Inspiron Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Har du på "remove ads" eller "hide ads" i preferences? Lenke til kommentar
IP Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Hva sier hw.no om at en brukermoderator og ledestjerne blokkerer reklamebannere? Jeg trodde du var programforpliktet til å ikke bare se på dem, men faktisk klikke på dem? bare tull, IP Lenke til kommentar
miCro Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 (endret) Jeg har noe av det samme problemet på dagbladet. Som dere ser på bilde jeg her vedlagt, ser det ut som om det bare er å fjerne bilde hvor det står annonse. Problemet er at dette ikke går. Jeg finner heller ikke en iframe å fjerne. På vg.no har jeg fått fjernet all reklamen og siden ser helt normal ut, jeg skulle ønske det samme gikk med dagbladet.no. Endret 2. februar 2005 av miCro Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 2. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2005 Du bare tar en saks og klipper i LCD skjermen... heeh. Neida. Tror ikke det går ann å fjerne "hullet". Hva skal du fylle inn der? Jeg ville helst at feltet under, det med nyhetssakene var trukket opp over det hvite feltet. Det hvite feltet gir meg ingen nytteverdi så jeg synes det er bortkastet plass. Har du på "remove ads" eller "hide ads" i preferences? Det står på "remove ads". IP: Takk, det var da svært til smiger .. lederstjerne og greier.. *ler litt* miCro: Håper vi finner en løsning. Lenke til kommentar
Penneknekt Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Adblock er helt fenomenalt! Har gjort det til sport å fjerne reklame fra nettsider. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå