beroys Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Ikke så uvanelig det der. Telenor har samme praksis på kontant-kort. (Hvis du ikke fyller opp kontoen på x mnd, mister du kontoen). nei du mister ikke pengene dine med mindre sim kortet ditt ligger i 12 mnd eller noe UTEN noe som helst aktivitet på nummret. motar du samtaler vil ikke pengene bli borte. Lenke til kommentar
beroys Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 helt "lol" kundeservice da.... Kris så ut som en bot.... skal vedde for at det er en bot ikke noe kundebehanding som avslutter på den måten! lættis! hadde en kundebehandler vært så frekk mot meg så hadde jeg klikka kansje derfor telenor får gå igjennom hver gang jeg ringer dem. Lenke til kommentar
End-re Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 skype suger... bruk Ventrilo sier jeg .... gratis og bra Lenke til kommentar
blacktower Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Feilpostet i Nettverk. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Ikke så uvanelig det der. Telenor har samme praksis på kontant-kort. (Hvis du ikke fyller opp kontoen på x mnd, mister du kontoen). nei du mister ikke pengene dine med mindre sim kortet ditt ligger i 12 mnd eller noe UTEN noe som helst aktivitet på nummret. motar du samtaler vil ikke pengene bli borte. Du må lade med noe hver 12 måned. visst ikke sperres vel abonnementet inntil du lader opp på nytt. Nå er vel dette egentlig et svært lite problem.. Lenke til kommentar
Morjas Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Jeg jobber i Telenor, og det som er rett at hvis man ikke lader kontantsaldoen sin etter 15 mnd blir kontoen sperret. Man får en SMS om dette en uke på forhånd. Hvis man da ikke lader opp kontoen etter to måneder, blir nummeret oppsagt og går ute på "markedet" til andre kunder. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Jeg jobber i Telenor, og det som er rett at hvis man ikke lader kontantsaldoen sin etter 15 mnd blir kontoen sperret. Man får en SMS om dette en uke på forhånd. Hvis man da ikke lader opp kontoen etter to måneder, blir nummeret oppsagt og går ute på "markedet" til andre kunder. Og nummeret blir delt ut allerede etter tre måneder uten eier.. Vært borti at en her i familien med høy utdannelse, fikk tilbud fra et eldresenter på St. Hanshaugen om å ta "ekstravakter". Dog het ikke min mor Ali.. Uansett, er vel strøket fra den listen nå. Var bare en avsporing dette her.. Lenke til kommentar
hemo Skrevet 2. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2005 Hvis du kjeder deg så mye at du MÅ finne noe å protestere mot, join Blitzerne. Rolig, no... Eg blei litt sjokkert av at Kris bare terminerte chat'en i staden for å svara på spørsmålet mitt. Beløpet spelar liten rolle, men eg viste ikkje dette, og fekk ingen informasjon. Verken ved kjøp eller når tida holdt på å gå ut, fekk eg tips om dette. Den her tråden får i det minste informert ein del HW-lesarar om "problemet", og det handler om å *spre kunnskap*. God ting? Det faktum at du (og ein del andre) meiner dette er småting som ikkje er verdt å henga seg opp i, er jo presise svar på spørsmålet: Kva gjer eg no? Svaret er altså (i følge deg og ein del andre): Ingenting.... Takk for gode svar Lenke til kommentar
phax Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 skype suger... bruk Ventrilo sier jeg .... gratis og bra hva gjøre Ventrilo bedre en skype? har ikke testet det selv, men visst det er enda bedre en skype høres det jo bra ut. hva mener du med gratis? gratis og ringe til hustlf, mobil, utland osv? skype er jo gratis selve programmet, men koster og ringe til telefon.. Lenke til kommentar
bengh Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Ta det med ro.... Tegnet nettopp et prøveabbonemet på Skype på 10 Euro og det står helt klart i teksten at pengene må brukes opp på 180 dager ellers tilfaller de Skype. Ikke så mye å forlise - omtrent det samme som pølse+brød+cola på bensinstasjonen. Synes forøvrig lydkvaliteten ikke var bra - som en dårlig mobilforbindelse. Andre med samme erfaring ? Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Ventrilo og skype er forskjellige programmer, ventrilo er laget for at folk kan koble til en server og joine praterom hvor dem prater med hverandre ved hjelp av mikrofon. Ellers er det ganske likt IRC. Skype er internett-telefoni. Det er gratis å bruke skype og ringe til andre som bruker skype, og ligner mye på MSN eller annen IM bare at man prater. I tillegg kan man kjøpe skypeout og ringe til vanlige telefoner og mobiltelefoner. Synes skype fungerer utmerket til begge deler. Telefon-troling med skype = <3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå