Gå til innhold

Skype tok pengane mine

hemo

Anbefalte innlegg

For lenge sida testa eg Skypout, men fekk aldri bruk for å ringa. Til slutt tok Skype pengane mine. Her er ein fersk chat frå server.lad.liveperson.net (Skype sin måte å bli kontakta av brukarane sine, på):

The next available agent will assist you shortly. Usually the wait time is less than 4 minutes, however during the peak times it may higher. We thank you for your patience.

All operators are currently assisting others. Thanks for your patience. An operator will be with you shortly. DID YOU KNOW? We have recently added a new payment method called MoneyBookers.com which is now available in your account page. You will get this option towards the end of your Credit purchase process where other credit card options are also listed. You can try using this method if your credit card purchases are not going through.

You are now chatting with 'Kris'

hemoxp: Hi

hemoxp: Did my Skypeout order time out? Order # 79372 from July 28 2004

Kris: Please let me have your skype login name please1

hemoxp: hemoxp

Kris: Thank you for waiting. I'll be with you in just a moment.

hemoxp: thank you

Kris: Please wait one moment while I check that for you

hemoxp: okey

Kris: Started on 2004-07-28 13:07 Expires on 2005-01-28 15:01 Remaining days -4 Is recurring no Balance 9.828 EUR Start value 10.000 EUR

Kris: We are sorry for the inconvenience.

Kris: Is there anything else that I can assist you with today?

hemoxp: sorry

hemoxp: I was bissy...

hemoxp: Can I use the 9.828 now?

Kris: No it has already expired.

hemoxp: can I get them back?

Kris: We are sorry for the inconvenience.

hemoxp: I would like my money please!

Kris: Sorry you have to purchase skype out credit again.

hemoxp: but you keep steeling my money...

hemoxp: why should I give you money, over and over?

hemoxp: Can I please have my credid restored?

Kris: Is there anything else that I can assist you with today?

Kris: Thank you for using our live support chat! Should you have any questions feel free to contact us. Please do rate my support after ending this chat session. Bye!

Chat session has been terminated by the site operator.

Tips til kva ein kan gjere vidare?

Eg meiner; Kris terminerte ganske enkelt chat'en :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ser jo ganske enkelt ut som at du ikke har brukt pengene på et halvår så de har "gått ut på dato?"

siden dette sikkert sto på siden når du betalte så er det vel ikke så mye du kan gjøre..

men kan være enig at det der ikke akkurat var den beste kundebehandlinga jeg har sett.

hvorfor vil du ha credit på konoten visst du ikke bruker den?

Lenke til kommentar

Synes 6 måneder var urimelig kort tidsfrist på å ringe opp beløpet. Var det et eller annet spesialtilbud?

Jeg mener at en så ekstraordinær kort frist burde vært tydelig gjort kjent før avtale ble inngått.

Ellers tipper jeg at Skype har gjort ting riktig, og at du ikke har noe rettslig krav mot dem.

Bedre lykke neste gang :)

Lenke til kommentar
Hei.

Jeg hadde heller ikke giddet å diskuttere dette med en vrang kunde.

I Skypes FAQ (lett å finne) står det at kontoen annuleres etter 180 dager uten bruk. Forøvrig er ikke 10 Euro brutalt mye penger...

Glem penga og lær av erfaringen!

HH

Det er mulig de har retten på sin side, men de har iallefall ikke moralen på sin side, måtte de bli permanent boikottet av potensielle kunder for sin frekke forretningspolicy!

Lenke til kommentar
Telenor har samme praksis på kontant-kort. (Hvis du ikke fyller opp kontoen på x mnd, mister du kontoen).

Det er mulig å løse dette smidigere:

Moren min fikk sitt Telenor Mobil-abonnement sperret pga lenge siden siste opplading. Da stod det 78 kr på kortet.

Ringte til Telenor og fikk skrapekort på kr 100 i posten. Fylte opp telefonen og alt var som før. Vel, fikk 22 kroner fra Telenor da...

Glimrende service fra Telenor.

Lenke til kommentar
Forøvrig er ikke 10 Euro brutalt mye penger...

LOL! Var det bare 10 euro? Tordde særr at de mente 10k eruo jeg....med 3 nuller og det hele...satt å tenkte at det var litt ekstremt å "slette" 10k euro bare fordi han ikke hadde rbukt den på 180 dager... :roll:

Lenke til kommentar

Den "diskusjonen" hadde jeg utallige ganger med smartass-unger som vill ha tilbake penga som var tapt på kontantkort de ikke hadde brukt på over ett år.

Jobba på Telenor mobil KS ett års tid for en tid tilbake. Det står i avtalen man signerer på at beløpet vil bli slettet etter en viss tid. At så folk ikke gidder å lese infoen som følger med kontantpakken, er jo ikke Telenor sin feil. Ei heller er det Skype sin feil i dette tilfellet. Virker som du bare vil krangle med dem for å krangle. Tror nok Kris merka det og bare la på. Når han ser i loggen at du har brukt 0.2 euro av de 10 du ladet opp med et halvt år siden sier det seg selv at du ikke er noen aktiv bruker. 10 euro er ikke en hundrelapp engang, get over it.

De har reglene på sin side, så å gnåle på den skarve hundrelappen hjelper nok lite.

Hvis du kjeder deg så mye at du MÅ finne noe å protestere mot, join Blitzerne.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Telenor har samme praksis på kontant-kort. (Hvis du ikke fyller opp kontoen på x mnd, mister du kontoen).

Det er mulig å løse dette smidigere:

Moren min fikk sitt Telenor Mobil-abonnement sperret pga lenge siden siste opplading. Da stod det 78 kr på kortet.

Ringte til Telenor og fikk skrapekort på kr 100 i posten. Fylte opp telefonen og alt var som før. Vel, fikk 22 kroner fra Telenor da...

Glimrende service fra Telenor.

:omg: hva som går av telenor :wow:

vedkommende som gjorde det fikk sikkert trekk i lønnen eller sparken. :p

Lenke til kommentar
Jøss .. faktisk første gang jeg har sett noe positivt fra telenor sin side ..

*sjokkert*

Vel, har en positiv erfaring jeg også. For et halvt år siden hadde jeg store problemer med linja mi, jeg falt ut ca.10-30 ganger hverdag. Etter jeg hadde kontaktet Telenor sa de at det var noe feil på linja (fysiske linja) å at de skulle fikse problemet. Å nå funker linja helt perfekt :)

Lenke til kommentar
Forøvrig er ikke 10 Euro brutalt mye penger...

LOL! Var det bare 10 euro? Tordde særr at de mente 10k eruo jeg....med 3 nuller og det hele...satt å tenkte at det var litt ekstremt å "slette" 10k euro bare fordi han ikke hadde rbukt den på 180 dager... :roll:

Tror ikke det er mangen som setter inn nesten 83000 kr i skype

EDIT: Der dukka det opp en leif..

Endret av ikkeno
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...