Furiouz Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 (endret) Har tenkt på å oppgradere dataen min. Bruker dataen MYE til CS og spiller også HL2/cs:s ASUS A7N8X-LA AMD Athlon XP 2800+ ATI Radeon 9200 Corsair 1024 mb DDR Vet jeg må oppgradere skjermkortet mitt, tenkt å kjøpe meg GeForce 6800GT eller 6600GT. Hva bør jeg oppgradere her? Er hovedkortet mitt bra nok og holder prossesoren? Som sagt bruker dataen til ekstremt mye CS og litt photoshop og film. Har socket A forresten. Hva er egentlig forskjellen på alle de forskjellige socketene? Og hva er best? Endret 2. februar 2005 av Furiouz Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Jeg vil tro at det Skjermhort byttet vil gå uten problemer så fremst du ikke snaker om PCI-E her da? Lenke til kommentar
Furiouz Skrevet 2. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2005 Prater om AGP.. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Prater om AGP.. ok. Da kan du nok trygt bestile et 6600GT kort ellet et 6800 ULTRA fra Nvidia... Hk-et ditt støtter et slikt kort.. Cpu-en din hakke noe med hvor kompitabelt AGP kortet ditt er til HK-et... Lenke til kommentar
miCro Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Hvis det eneste spillet du spiller er CS trenger du vel strengt talt ikke oppgradere noe som helst. Lenke til kommentar
Kalvadoss Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Vel ville oppgradert til et 6600GT det holder lenge til CS:S og det meste annet. Tilbud på komplett akkurat no og tror jeg. Du har bedre specs enn meg så CS:S kommer til å gå som en drøm med d 6600GT Radeon 9200 har sliter vel litt pga manglende støtte for endel ting i source. Kos kos Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 (endret) Prater om AGP.. Anbefaler deg disse kortene: Dette eller Dette Endret 2. februar 2005 av Deuce Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå