shagg0r Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Noen som vet om en god xhtml editor?? Hvor kan man lære å bruke div elementer til å designe hjemmesider? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Altså.. Du trenger ikke en spesiell editor til å skrive XHTML. Notepad holder i grunn lenge, men jeg kan anbefale HTML-Kit, eller hvis du har Dreamweaver kan du bruke code-view der Ang. læring av (X)HTML, kan du lese på www.htmldog.com Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Hmm... mener og huske det var en post her om en go del editorer! uanset! Kan enbefale deg www.crimsoneditor.com . Gratis og bra Lenke til kommentar
phun-ky Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 dreamweaver (dw)har en "live kompilator" som gjør at du får vite hva som er feil med en gang. dw sørger også for at du får xhtml godkjent kode Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Dreamweaver koster utrolig mye penger da! Jeg syntes det er helt bortkasta og kjøpe det! Og 30dagers trail er bare kjedelig etter 30 dager Lenke til kommentar
shagg0r Skrevet 2. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2005 dw er ikke så dyrt Lenke til kommentar
Stian_ Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Hvis du absolutt skal ha en wysiwyg editor, og det skal være xhtml: http://w3.org/Amaya/ Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 dw er ikke så dyrt Ca 4000 om euroen er 8 kroner (jfr Macromedia.com) Lenke til kommentar
Stian_ Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 gratis å laste ned.... kanskje ulovlig, men men. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 gratis å laste ned.... kanskje ulovlig, men men. Kanskje..? Det er mye som er ulovlig, jeg skjønte igrunn hva han mente, men om noen her har lest reglementet, så står det noe om fildeling og lignende, «hører jeg rykter om». Det var grunnen til svaret mitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå