RBW Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 DDR2-667-serie fra OCZ OCZ lanserer nå sin PC2-5400 Enhanced Bandwidth DDR2 Platinum Edition-serie med minnemoduler. Modulene skal ikke uventet ha fokus på best mulig ytelse. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 (endret) Humz.... Møkka OCZ jeg har IKKE råd til å skifte ut de brikkene jeg har enda.... Velvel, bra de lager bedre brikker da Edit : typo Endret 2. februar 2005 av lock-aze Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Lurer på fortsatt hvor lenge det er til vi får se brikker som greier 2.5-3-3-4 På 667Mhz Ddr2, men det er vell litt vanskelig å få til tipper jeg. Noen som vet hvordan Ocz sine brikker greier seg på strammere timings? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Som Malvado sa, håper de kommer med noen brikker med saftige timings! Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Hehe.. Ja dette blir saker til å fyre oppunder Yonah med 667MHz Fsb og greier... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå