Gå til innhold

Om å få heimesider indeksert i Google

hemo

Anbefalte innlegg

Hei folkens!

(om denne tråden er feilposta, så blir eg glad om nokon kan helpa meg å fytta den)

Av og til lager eg enkeltsier som ikkje er linka oppmot andre ting. Eg har då prolem med å få Google til å indeksera dei. Er det nokon som har tips om dette?

F.eks. den her:

http://home.no/hemo/ftppub.htm

..den kunne eg tenka meg at Google fann, men deter problematisk å få til...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Neida, tidlegare har eg gjort det same og sida dukkar aldri opp i Google :(

http://www.google.no/intl/no/add_url.html

Denne har du selvsagt prøvd?

Ja, heilt rett!

Og etter at url'en er submit'a (utan kommentar), får eg dette:

Thank you

Your URL has been successfully added.

Your site URL has been successfully added to our list of URLs to crawl. Please note that we do not add all submitted URLs to our index, and we cannot make any predictions or guarantees about when or if they will appear.

Så går dagar, veker og månader...

Eg trudde kanskje det var det faktum at sda var tom for lenker som var problemet...i

Lenke til kommentar

Problemet kan nok heller ligge i at ikke mange linker til deg. Da siden din blir "målt" ut ifra lenker inn til deg. og trafikk fra nettlesere.

Blant annet har vi mange linker til hverandre i nettverket her, og det er nesten alltid en søkerobot fra google her på forumet.

Blant annet så blir url`er du surfer på med Opera sendt til Google, har erfart litt for mange ganger at google har kommet inn litt for raskt på test sider..

Lenke til kommentar

Eg har ikkje testa å surfa på sida med Opera, for at den då skal havna i Google, men det er heilt klart verdt eit forsøk.

Det faktum at Google "ikkje vil" indeksera enkelte sider som er linklause (og som ingen andre linker til), finn eg litt underleg. Her er det snakk om at sida ikkje dukkar opp i indeksen i det heile. Det er ingen forsøk på å få sidare høgare opp i søkeresultatet, men det faktum at sida skal havna der i det heile...

Lenke til kommentar
Det faktum at Google "ikkje vil" indeksera enkelte sider som er linklause (og som ingen andre linker til), finn eg litt underleg.

Altså, om det ikke finnes linker til en side, hvordan i all verden skal google vite at den i det hele tatt eksisterer da? Tankelesning?

Google finner sider ved å følge linker...jo flere linker som går til en side, jo raskere finner google siden!

:)

Lenke til kommentar

Det var det eg også trudde, men eg har gjort akkurat dette også.

Single sider (utan lenker) dukka ikkje opp i Google, sjølv om det gjekk meir enn to månader. Men eg som sagt ikkje testa å surfa på sida/sidene med Opera.

Kanskje eg rett og slett må laga lenker til sidene?

Posta innlegg i diskusjonsforum (som eg veit at Google crawler) med lenker til "singel"-sidene?

Dette er sjølvsagt ikkje problematisk (sjølv om det blir litt "ekstra arbeid"), men temaet/problemstilinga om at Google ikkje vil indeksera single sider burde vera dokumentert eller diskutert ein eller annan stad...

Kanskje Google indekserer single og lenklause sider, bare at eg har gjort ein eller anna feil? Kanskje ein må passa på å ha med ein eller annan meta-tag?

:hmm:

Lenke til kommentar

No har eg laga ei heilt ny og fersk heimeside. Sida handlar om ein heilt ukjent ting, som ingen har skrive om før. Eg laga eit heilt nytt ord og brukte ordet som overskrift, tittel og nøkkelord. Sida er publisert til eit området på web der det ligg tusenvis av andre heimesider. Men akkurat denne splitter nye sida har ingen lenker.

Ingen kjenner sida og ingen har såleis laga lenke som peiker til sida.

Den er heilt anonym, der ho ligg...

Google har fått melding om at sida fins, med beskjed om å indeksera.

Sida har dato, så om nokon skulle finne ho (i Google), så kan ein rekne seg fram til kor lang tid det tok før Google indekserte sida (etter å ha blitt bedt om å indeksera).

Eg tenkte å følgja tipset om å surfa på sida i Opera.

Det magiske ordet som sida har, er: finuritet

Lenke til kommentar
Man kan som skrevet over legge en side til i Google manuelt men da tar det vel rundt ~2 måneder før siden vises.

Hele saken er vel her at det ikke er unormalt at det tar minst en måned før den blir indeksert på vanlig måte også.

Om jeg poster linken på en egen privat side som ikke er indeksert har det ingen effekt. Om jeg poster en link på en privat side som er svært lavt rangert (dvs, svært få linker/besøkende), har det liten effekt, og tar gjerne mange uker/måneder.

Men nå når du har postet linken her er jeg ganske sikker på at den vil bli indeksert om ikke så alt for lenge på grunn av at hw.no er høyt rangert.

Men det er altså helt normalt at det tar 1 måned f.eks.

Endret av Lurifaksen
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Link i veg!

Sjølv trur eg kanskje at Google nektar å indeksera sider som verken har lenker ut, eller som vert lenka til.

Men eg må gje den her saka eit par veker til....

PS! Om det er tilfelle, syns eg det er rart om ikkje andre har meint noko om dette i eit eller anna forum...

Lenke til kommentar
Spre linker til siden din overalt, da kommer den raskere opp

Målet er ikkje å få sida raskt opp.

Spørsmålet er om Google indekserer sider uten linker, og som heller ikkje blir linka til. Om dette er tilfelle, syns eg det er rart om det ikkje er diskutert andre stadar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...