Gå til innhold

Takker for meg.

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg må si at jeg er nå drittlei av alle disse "PUBERTET GUTTER" som styrer dette forumet på komunistisk vis, dvs. ingen nåde akkurat som han hvis navnet bruker jeg som min nick.

Jeg tror ikke noen kommer til å savne meg og d driter jeg oxo.(dette er til de som kommer til å forsvare disse drittungene).

Dette forumet er blitt så kjedelig som d går an å være. Jeg tror at 70 av alle postene dreier seg om "RÅD TIL INKJØP".

Vel, jeg vet at d ikke e lett å velge datautstyr i dag, men jeg har, jo, oxo rett å bli drittlei av post med samme tema som blir posta over and over again.

D var d.

Takk for meg.

Jeg er "OFFISEIELT" bannet på grunn av en post som var PIRATVIRKSOMHET orientert.

Ja, ja, keg tror ikke at alle i HW redaksjon har LOVLIG software på sin datamaskin, men svaret vet de selv.

Staljin

Dette er sikkert feilposta. Kom igjen "gutter", her e d noe som "MÅ ABSOLUTT GJØRES".

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-06-18 14:00, staljin skrev:

Jeg må si at jeg er nå drittlei av alle disse "PUBERTET GUTTER" som styrer dette forumet på komunistisk vis, dvs. ingen nåde akkurat som han hvis navnet bruker jeg som min nick.

Jeg er "OFFISEIELT" bannet på grunn av en post som var PIRATVIRKSOMHET orientert.

Ja, ja, keg tror ikke at alle i HW redaksjon har LOVLIG software på sin datamaskin, men svaret vet de selv.

Dette er sikkert feilposta. Kom igjen "gutter", her e d noe som "MÅ ABSOLUTT GJØRES".

1. Leit å høre at du forlater forumet.

2. Om du er bannet fra forumet.. hvordan får du da postet... Om du poster om warez har du forøvrig bare seg selv å takke...

3. Linux / Gnome har ikke så mange lisenser. Når det er sagt så får vi stort sett all programvare vi vil ha fra produsentene.

4. Du har rett i at dette er postet i feil kategori og tråden er derfor stengt. Skjønner ikke hvorfor du gidder...

[ Denne Melding var redigert av: pgressum på 2002-06-18 14:17 ]

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...