WishYou Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Jeg er i ferd med å bestille et par nye disker av typen Samsung spinpoint 160GB, og per nå er det pcutstyr som er billigst på disse. Til min forundring ser jeg at frakten herfra er betydelig høyere en for eksempel komplett eller psdata (som var billigst på disse diskene inntil for kort tid siden). Litt nøyere forskning på siden til pcutstyr avdekker er håndteringsgebyr, så vidt jeg vet er det bare dem som har dette (i tillegg til Microplex??) Er dette en praksis som er på vei inn i norske nettbutikker eller er det bare et halvsleipt triks for å tjene mer? Noen som har erfaring med slikt gebyr herfra eller fra andre shoper, evt. vet bakgrunnen til at pcutstyr har denne praksisen som eneste(?) norske shop? Wish Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Pakkegebyret er bare en annen måte å si "Vi tar 50 spenn ekstra per pakke fordi vi vil tjene 50 spenn ekstra per pakke". Andre butikker har kanskje pakkegebyret inkludert i prisene på varene. PCUtstyr har jo noen av landets laveste priser ... Lenke til kommentar
WishYou Skrevet 2. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2005 Ja, du har jo et poeng... Ser at prisene er svært bra hos dem, og sammenlagt er billigere å kjøpe diskene fra pcutstyr enn fra psdata, til tross for gebyret. Wish Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå