Furyfax Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 (endret) Skal selge et ASUS A8N SLI DELUXE, som er testet i 12 dager. Hvor mye kan eg ta for hovedkortet? Kjøpte det for 1465,- + frakt La ut annonse med pris på 1200,- men eg har kun fått bud på 1000kr. Er 1200kr for mye for dette hk ? Mvh Paul Endret 2. februar 2005 av Furyfax Lenke til kommentar
facedancer Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Nå koster det kortet 1359,- på MPX. Jeg ville heler ha kjøpt ett nytt enn å betale 1200,- for et kort som kan ha vært modda og skrudd på. Jeg ville ikke betalt mer enn 1000,- Lenke til kommentar
Furyfax Skrevet 2. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2005 Har jo ikkje modda kortet da. Det er kun testet, men så trenge eg ikkje SLI siden eg har ATI skjermkort, så eg tror eg ska gå for et annet uten SLI. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Tror ikke du får noe mer enn en høvding for det nei. Så da må du se om det er vært 1000 kr å få kjørt 1t fremfor 2t? Lenke til kommentar
meeg Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Har du ikke 14 dager returrett? Lenke til kommentar
drvcd Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Har du testet det i 12 dager kan du vel bruke angreretten? Ellers hadde jeg ikke gitt 1200 for et kort som koster 150 kr mer nytt..... Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Tror ikke du får noe mer enn en høvding for det nei. Så da må du se om det er vært 1000 kr å få kjørt 1t fremfor 2t? Siden han ikke vil ha SLI, så må han bare ut med 400,- +frakt i mellomlegg for å få DFI-kortet! Lenke til kommentar
Furyfax Skrevet 2. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2005 (endret) Kan bruke angreretten men då må eg ut med frakt alikevell. Så hvis eg får solgt det får litt over en høvding å se eg fornøyd med det. Har bud på 1000kr men han bor ikkje i Bergen. Selger helst til en i Bergen fordi da slipper eg frakt. Endret 2. februar 2005 av Furyfax Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 heh...litt synd...har en kompis i bergen som kjøpte siste kortet fra flexi-data for to dager siden! Lenke til kommentar
Furyfax Skrevet 2. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2005 håpe eg får bud på 1000kr fra noen i bergen då.. Lenke til kommentar
AzureCloud Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Har jo ikkje modda kortet da. Det er kun testet, men så trenge eg ikkje SLI siden eg har ATI skjermkort, så eg tror eg ska gå for et annet uten SLI. Kan du ikke bare bruke kortet som det er uten SLI og med ATI-kortet? Du sparer jo ikke noe på å selge det og bytte til et annet hovedkort? Fungerer det ikke som det skal med ATI-kortet ditt da? Lenke til kommentar
Furyfax Skrevet 2. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2005 Kortet funker fint det. Men trenger ikkje SLI i tillegg har eg lyst å testa DFI HK. Har ikkje lyst å bruka angreretten fordi da går det ut over nettbuttiken som igjen føre til høyere priser for oss forbrukere, og derfor selge eg det heller på bruktmarkedet. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 (endret) Kortet funker fint det. Men trenger ikkje SLI i tillegg har eg lyst å testa DFI HK. Har ikkje lyst å bruka angreretten fordi da går det ut over nettbuttiken som igjen føre til høyere priser for oss forbrukere, og derfor selge eg det heller på bruktmarkedet. Helt 100% enig. Lei av folk som bruker angreretten i hytt å pine. Går bare utover butikken, å det går igjen utover oss brukere. Endret 3. februar 2005 av JimRamse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå