Gå til innhold

Skal selge ASUS A8N SLI DELUXE, pris ?

Furyfax

Anbefalte innlegg

Skal selge et ASUS A8N SLI DELUXE, som er testet i 12 dager. Hvor mye kan eg ta for hovedkortet? Kjøpte det for 1465,- + frakt

La ut annonse med pris på 1200,- men eg har kun fått bud på 1000kr. Er 1200kr for mye for dette hk ?

Mvh

Paul

Endret av Furyfax
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan bruke angreretten men då må eg ut med frakt alikevell. Så hvis eg får solgt det får litt over en høvding å se eg fornøyd med det.

Har bud på 1000kr men han bor ikkje i Bergen. Selger helst til en i Bergen fordi da slipper eg frakt.

Endret av Furyfax
Lenke til kommentar
Har jo ikkje modda kortet da. Det er kun testet, men så trenge eg ikkje SLI siden eg har ATI skjermkort, så eg tror eg ska gå for et annet uten SLI.

Kan du ikke bare bruke kortet som det er uten SLI og med ATI-kortet? Du sparer jo ikke noe på å selge det og bytte til et annet hovedkort? Fungerer det ikke som det skal med ATI-kortet ditt da?

Lenke til kommentar

Kortet funker fint det. Men trenger ikkje SLI i tillegg har eg lyst å testa DFI HK. Har ikkje lyst å bruka angreretten fordi da går det ut over nettbuttiken som igjen føre til høyere priser for oss forbrukere, og derfor selge eg det heller på bruktmarkedet.

Lenke til kommentar
Kortet funker fint det. Men trenger ikkje SLI i tillegg har eg lyst å testa DFI HK. Har ikkje lyst å bruka angreretten fordi da går det ut over nettbuttiken som igjen føre til høyere priser for oss forbrukere, og derfor selge eg det heller på bruktmarkedet.

Helt 100% enig. Lei av folk som bruker angreretten i hytt å pine. Går bare utover butikken, å det går igjen utover oss brukere.

Endret av JimRamse
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...