Gå til innhold

Lost: På TVNorge i kveld. [SPOILERS!]

Anbefalte innlegg

Skjønner ikke folk som synes at 24 er dritbra og dette er ok... Hadde vært greit hvis de synes begge seriene var ok.

Personlig synes 24 var dritt og denne er ok+ med mye spenning.

edit:

Har vel kanskje med forventninger og måten folk ser episodene på... Jeg så hele tiden etter små frampek og detaljer som drev fremover historien og det er mange av de. I praksis skjer det jo ikke så veldig mye, men det blir fort fengslende hvis du følger nøye med og lever deg inn i historien.

Endret av SBS
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kan vi ikke fjerne de spoilers, jeg vil og diskutere i denne tråden uten å ødlegge noe.

Hvilke spoilers? De eneste spoilere i denne tråden nå er vel fra episode 1,2 og 3? Hvis det er noen spoilere fra episoder som TVN ikke har sendt, så må de selvfølgelig fjernes.

Spekuleringer er jo selvfølgelig lov.

Lenke til kommentar
Kan vi ikke fjerne de spoilers, jeg vil og diskutere i denne tråden uten å ødlegge noe.

Hvilke spoilers? De eneste spoilere i denne tråden nå er vel fra episode 1,2 og 3? Hvis det er noen spoilere fra episoder som TVN ikke har sendt, så må de selvfølgelig fjernes.

Spekuleringer er jo selvfølgelig lov.

Nå har jeg ikke turt å lese her siden det står [sPOLIERS!] i topic, så det burde vel fjernes. Tenkte alle her satt og diskuterte slutten på episode 11 elns. Slikt er skummelt.

Lenke til kommentar

Som jeg nevnte litt lenger oppe i tråden så er det ikke alltid det skjer like mye i denne serien. Noen setter pris på det, andre ikke.

Personlig så synes jeg det er flott at det ikke alltid skjer like mye, fordi at når det skjer noe så er du virkelig med. Ble lut lei av f.eks. 24, da det hele tiden skjedde noe og det endte med at jeg sluttet å se på det fullstendig.

Noen liker action hele tiden, noen liker litt action, men mye oppbygging til action.

Lenke til kommentar
Som jeg nevnte litt lenger oppe i tråden så er det ikke alltid det skjer like mye i denne serien. Noen setter pris på det, andre ikke.

Personlig så synes jeg det er flott at det ikke alltid skjer like mye, fordi at når det skjer noe så er du virkelig med. Ble lut lei av f.eks. 24, da det hele tiden skjedde noe og det endte med at jeg sluttet å se på det fullstendig.

Noen liker action hele tiden, noen liker litt action, men mye oppbygging til action.

Bra sagt :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg er positivt overrasket over Lost og følger ivrig med hver onsdag klokken 2130. Historien er ikke av den mest orginale, men den holder mål og spenningen er mer eller mindre tilstede hele tiden. Jeg lurer forferdelig på hva som har skjedd på den øya. Synes det minner litt om Far Cry. Muterte jevler som har kommet helt ut av kontroll. Det skal bli spennende å få med seg resten! Håper vi snart får vite hva som skjuler seg inne i den skogen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...