Bone Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Jeg har personlig sett til og med episode 11, men jeg håper at det i denne tråden her ikke "spekuleres", eller hintes til ting som vi har sett, men som de som følger med på TVNorge IKKE har sett.. Så jeg synes spoilere og hint utover episode 2 (for det er vel 3'ern som går nå neste onsdag) holder vi kjeft om.. ..det var min mening.. Tenkte først og fremst til innlegget til 2mass.. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Jeg har personlig sett til og med episode 11, men jeg håper at det i denne tråden her ikke "spekuleres", eller hintes til ting som vi har sett, men som de som følger med på TVNorge IKKE har sett.. Så jeg synes spoilere og hint utover episode 2 (for det er vel 3'ern som går nå neste onsdag) holder vi kjeft om.. ..det var min mening.. Tenkte først og fremst til innlegget til 2mass.. beklager det , har endret det nå. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Har sett t.o.m episode 9.. Ikke for å ødelegge, men noen av episodene er ganske lite actionfyltt før det igjen blir mye action.. Men det er noe av det som gjør serien bra.. Er lite uforutsiktbar.. Lenke til kommentar
magio Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Har sett t.o.m episode 9.. Ikke for å ødelegge, men noen av episodene er ganske lite actionfyltt før det igjen blir mye action.. Men det er noe av det som gjør serien bra.. Er lite uforutsiktbar.. Skal se ep 10 når jeg kommer hjem, er ganske spennende nå Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Episode 15 kommer på torsdag :--D Lost er sinnsykt bra imo. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Episode 15 kommer på torsdag :--DLost er sinnsykt bra imo. Abc sender onsdag Lenke til kommentar
gresh Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 .. Er lite uforutsiktbar.. Tvert imot. Jeg vil heller si den er litt uforutsigbar... eller sagt på en annen måte lite forutsigbar... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Awake: Pass ka du skrive nå.....du vet kordan reglene er og vist ikke så bør du ta en titt i retningslinjene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Skulle bare si hva jeg mente, chill. Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Episoden i dag var jo ganske fin, fikk liksom kommet mer "inn" i serien.. Lenke til kommentar
magio Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Episoden i dag var jo ganske fin, fikk liksom kommet mer "inn" i serien.. Fint å se den med tekst også Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Ikke så fullstappet av spenning i dag, men det var en del løse tråder som ble tatt opp, damaen ble veldig frustert fordi kate ikke fortalte oss hva hun hadde gjort.... Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 han gamle mannen som de fadet ut med på slutten.. han virker skummel.. den happy musikken sluttet akkurat i det man så han osv.. er sikker på at han vet mer enn han later som .. sikkert masterminden bak hele greia eller noe.. Lenke til kommentar
bigbeast Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Hmmm det er bare en del i dag Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Hmmm det er bare en del i dag Det er fordi det gikk 2 pilot episoder sist gang det.. dette var nr. 3 Lenke til kommentar
bigbeast Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Hmmm det er bare en del i dag Det er fordi det gikk 2 pilot episoder sist gang det.. dette var nr. 3 åååååååååå skulle vært 2 hver dag Lenke til kommentar
aspyr Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 I tegneserie bladet som Walt leste. Stor isbjørn på andre eller tredje sida.Kanskje det betyr noke? Hmm, kanskje et lite frampek det der ja Lenke til kommentar
simes Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Ok, nå har jeg sett de første 8 episodene i håpet om å bli fenget skikkelig, men for å være ærlig synes jeg ikke serien er noe spesielt..? Det er en helt grei serie, men syyykt bra? No way. Ålreit fritids-waster, men når ikke 24 til knærne engang. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Ikke noe "syyykt bra"- definisjon fra meg heller nei. Underholdende? - OK nok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå