Gå til innhold

Lost: På TVNorge i kveld. [SPOILERS!]

Anbefalte innlegg

Jeg har personlig sett til og med episode 11, men jeg håper at det i denne tråden her ikke "spekuleres", eller hintes til ting som vi har sett, men som de som følger med på TVNorge IKKE har sett.. Så jeg synes spoilere og hint utover episode 2 (for det er vel 3'ern som går nå neste onsdag) holder vi kjeft om.. ..det var min mening.. Tenkte først og fremst til innlegget til 2mass..

:roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har personlig sett til og med episode 11, men jeg håper at det i denne tråden her ikke "spekuleres", eller hintes til ting som vi har sett, men som de som følger med på TVNorge IKKE har sett.. Så jeg synes spoilere og hint utover episode 2 (for det er vel 3'ern som går nå neste onsdag) holder vi kjeft om.. ..det var min mening.. Tenkte først og fremst til innlegget til 2mass..

:roll:

beklager det , har endret det nå.

Lenke til kommentar
Har sett t.o.m episode 9.. Ikke for å ødelegge, men noen av episodene er ganske lite actionfyltt før det igjen blir mye action.. Men det er noe av det som gjør serien bra.. Er lite uforutsiktbar..

Skal se ep 10 når jeg kommer hjem, er ganske spennende nå :D

Lenke til kommentar

Ok, nå har jeg sett de første 8 episodene i håpet om å bli fenget skikkelig, men for å være ærlig synes jeg ikke serien er noe spesielt..? Det er en helt grei serie, men syyykt bra? No way. Ålreit fritids-waster, men når ikke 24 til knærne engang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...