Gå til innhold

Lost: På TVNorge i kveld. [SPOILERS!]

Anbefalte innlegg

Virker jo drit-fet denne serien, men minner noe forferdelig om Far Cry.

Akkurat det samme satt jeg og tenkte mens jeg så på! Utrolig bra serie, beste jeg har sett på lenge. Var akkurat som å se en film.

Smallvillle er jo også veldig bra ja. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er sikkert en eller annen forklaring med det motoren som fortsatt gikk..

Og det med skadene, folk ble vel mindre skadet i de delene av flyet som ikke gikk i stykker.. Og de satt vel godt fastspent også..

Altså at folk blir forskjellig skadet fra de forskjellige stedene i flyet..

Lenke til kommentar

ja jeg digger den og men synes det dabba av litt etter ep 1 & 2 (pilot episoden)

Kate :love:

er det foresten ikke mer enn 14 episoder i Sesong 1 ?? :cry: for sjekka på abc eller hva det var og episode 14 er det ca 2 uker siden gikk på amerikansk tv.. :(

Endret av 2mass
Lenke til kommentar
ja jeg digger den og men synes det dabba av litt etter ep 1 & 2 (pilot episoden) da var det med den greia i skauen mens i episode 3,4,5,6,7,8 så er det jo omtrent ikke noe om den..

Kate :love:

er det foresten ikke mer enn 14 episoder i Sesong 1 ?? :cry: for sjekka på abc eller hva det var og episode 14 er det ca 2 uker siden gikk på amerikansk tv.. :(

Det er meldt sendetider for 19 episoder i USA så langt, mest sansynlig kommer det 23 stk.

Lenke til kommentar
Det kommer minst 19 episoder i sesong 1. Kanskje opp mot 23.

Det er bestemt at det skal komme en sesong 2. Den starter vel i september/oktober slik som 1. sesong gjorde.

Sesong 2 kommer i September i år, Leste dette en plass ekke sikker på hvor, men mye løse rykter om denne serien også...

Leste litt på amerikanske forum og der er det folk som sier at de vet hva den tingen er, osv... Har hørt at det er en dinosaur, Monster... osv.. Men jeg kan bekrefte at det ikke er noen av disse tingen så langt som jeg har kommet og jeg har sett til nr.8..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...