Gå til innhold

Lost: På TVNorge i kveld. [SPOILERS!]

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nope, Bermuda-triangelet ligg i atlanterhavet og det blei spesifisert at dei var ein eller anna plass i stillehavet.

Det finnes mange "bermuda" triangler rundt om i verden, de er bare ikke så kjente, så det er absolutt en mulighet. Hvis de hadde forsvunnet innenfor akkurat selve Bermuda triangelet så hadde det ihvertfall vært for obvious :]

Kanskje det finnest fleire Bermuda liknande triangler med det er berre eit Bermuda-triangelet og det ligg i atlanterhavet, (ved øya Bermuda).

http://www.worldatlas.com/

Men eg blir veldig skuffa visst det viser seg at dei er kidnappa av aliens, makan til dårleg plot. Håper dei finner ei meir "naturleg" forklaring.

EDIT:

Kan noken presisere i topic om det er snakk om spoilers etter antall episoder som er sendt på TVNorge? Slik at ikkje noken kjem med detaljert informasjon om episode ørten eller liknande.

Endret av The Avatar
Lenke til kommentar

Det eneste jeg synes var altfor dårlig i den første episoden var jetmotoren (turbinen) som fremdeles gikk rundt så det dura inne på stranden. Dette er helt umulig i real life.......

Hvorfor? - jo cockpiten ble jo funnet langt inni jungelen, og hadde ingen kontakt med resten av flykroppen, og alle turbiner kontrolleres fra cockpiten - og skulle den ha ligget igjen på stranden ville den ha stoppet av seg selv (spunnet ned i antall omdreininger helt til stopp) siden all kontakt med kontrollsystemet var borte.

Det syntes jeg var litt vel sci-fi preget............

En annen ting som forstyrrer meg er at omtrent samtlige ombord i det crashede flyet hadde en eller annen skade, eller ødelagte klær - alle bortsett fra han fysakken som har vært med/er med i et band (han lille tjomen). Han har ikke en rift i hverken klær eller hud. Vi ser bare at han dasser rundt på stranden mellom vrakrester og dead bodies.......

Det synes jeg er ganske rart - eller kanskje urovekkende.

Endret av Rayline TWB
Lenke til kommentar
En annen ting som forstyrrer meg er at omtrent samtlige ombord i det crashede flyet hadde en eller annen skade, eller ødelagte klær - alle bortsett fra han fysakken som har vært med/er med i et band (han lille tjomen). Han har ikke en rift i hverken klær eller hud. Vi ser bare at han dasser rundt på stranden mellom vrakrester og dead bodies.......

Det synes jeg er ganske rart - eller kanskje urovekkende.

Det var jo mange andre som også var uskadet; Japanerne, han gamle mannen, de som hadde miset hunden og mange andre

Lenke til kommentar

Det var jo mange andre som også var uskadet; Japanerne, han gamle mannen, de som hadde miset hunden og mange andre

Nei - han gamle mannen hadde et langt rift over sitt høyre øye fra pannen og ned på kinnet. Japaneren har også rifter/merker i ansiktet.

Så han fjomen er nærmest alene om å ha noen "merker"......

Kanskje Shannon, søstera til Boone, er den eneste i tillegg som ikke har noen "synlige" skader.........men hun er jo åpenbart "hjerneskadd"........lololol.....

Lenke til kommentar

Er jo noen som ikke ble fysisk skadet:

Kate "the outlaw"

Shannon "the bimbo" (ble ihvertfall psykisk skadet)

Sayid og Sawyer fikk noen skrammer i sin lille slåsskamp, men det var etterpå kræsjet.

Walt (gutten som leste i tegneseriebladet)

Lenke til kommentar
Det eneste jeg synes var altfor dårlig i den første episoden var jetmotoren (turbinen) som fremdeles gikk rundt så det dura inne på stranden. Dette er helt umulig i real life.......

Mye rart som kan skje med sprengt elektronikk... Ikke helt realistisk men gøy uansett, litt kjipt for han duden som ble sugd inn i motoren da...

Lenke til kommentar

Så på det i går, og jeg må si jeg er imponert. Dette var utrolig bra! :thumbup: Kommer ikke til å klare å holde meg, jeg kommer til å lese hva som skjer i de neste episodene... :p

Og ja, serien varer i 24 episoder. Og produsenten lover at de har svar på alle spørsmålene! (Hvorfor isbjørnen var der, hva hu franske dama drev med der, hva det store monsteret er, osv.)

Lenke til kommentar

Hvorfor? - jo cockpiten ble jo funnet langt inni jungelen, og hadde ingen kontakt med resten av flykroppen, og alle turbiner kontrolleres fra cockpiten - og skulle den ha ligget igjen på stranden ville den ha stoppet av seg selv (spunnet ned i antall omdreininger helt til stopp) siden all kontakt med kontrollsystemet var borte.

Det syntes jeg var litt vel sci-fi preget............

det går ikke an i virkeliheten nei, men det er mye kulere å se på en mann som blir sugd inn i en jetmotor, enn en mann som går forbi en jetmotor som står helt stille.

En annen ting som er rart er hvordan 48 kan overleve en flystyrt uten haleror og cockpit....

Men uansett: Drittkul serie, har sett de 14 første.

Endret av Allviteren
Lenke til kommentar
Det er mye umulige ting som kan skje. F.eks er det noen som husker den gutten som overlevde den flystyten som gjorde at flyet nærmest ble pulverisert og likevel hadde gutten bare noen lettere skadet? Var vist den eneste overlevende.

Hmm.. SnowDOG tenker du på det flyet som kræsjet og tok fyr og en person som satt midt inni så at alle 360 grader rundt seg var omslukt av flammer? jeg så et klipp av dette på discovery shannel.. han var vist den eneste overlevende etter det jeg vet ;)

Endret av Omy
Lenke til kommentar
Lost var ikke like bra som jeg hadde håpet, men det var tett oppunder. Jeg hadde nok urimelige høye forventninger, og dette er en serie jeg kommer til å følge med på etter den gode starten.

Høye forventninger ja.. Der var du ikke lane, Tv norge hadde reklamert for denne serien lenge nå og for hver gang jeg så "traileren" ble den en sån MÅ SE ting..

Og mine forventninger ble fulstendig oppfylt og jeg ble svært så fornøyd med serien. Denne skal det følges med på....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...