ZanZel Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 (endret) lurer på hva som er galt med vincent( bikkja til walt), når de finner den igjen jeg.. må jo være noe siden den driver å lusker rundt hele tiden.. voff voff... Endret 2. februar 2005 av ZanZel Lenke til kommentar
ArizarD Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Jeg så ikke serien etter at TVNorge nyhetene kom, hva skjedde etterpå nyhetene? Plz svar =) Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 I det tegneseriebladet mener jeg det var noen aliens eller noe slikt, atmed noen superhelter.. kanskje det er noe... Aliens.. Blir for dumt Det var nokre superhelter, og ein isbjørn, ikkje tvil om det ein gong, du ser den heilt tydelig. Lenke til kommentar
bigbeast Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 (endret) Jeg så ikke serien etter at TVNorge nyhetene kom, hva skjedde etterpå nyhetene? Plz svar =) de fikk signaler men de var 16 år gammle mayday....og det var ikke første gang noen død der.....det var oxo isbjørner der Endret 2. februar 2005 av bigbeast Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 I det tegneseriebladet mener jeg det var noen aliens eller noe slikt, atmed noen superhelter.. kanskje det er noe... Aliens.. Blir for dumt Det var nokre superhelter, og ein isbjørn, ikkje tvil om det ein gong, du ser den heilt tydelig. Hehe! Er ikke så ops på slike detaljer.... Lenke til kommentar
robB Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Dette er den beste serien min. Denne her blir en favoritt, jeg bare føler det. *Glede seg til neste onsdag* Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Ahhhh. Denne serien var THE SHIT! Fanken....klarer eg å vente til neste torsdag? Kan dere som skal gjette kordan dette kommer til å utvikle seg skrive GJETTING først så vi andre kan skippe teoriene som setter griller i hodene våres? Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 (endret) Hmm , blir spennende å se hva som skjer neste onsdag, gleder meg som bare det , er en del løse tråder som vi etter vært lærer litt mer om. Lurer på om de oppdager plassen signalet kommer fra i neste episode, de sa jo at det var veldig nærme... Edit : Bikja til walt er sikkert en litten appetitvekker til det digre uhyret, blir sikkert det samme som en rask hot dog Endret 2. februar 2005 av Malvado Lenke til kommentar
bigbeast Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Ahhhh. Denne serien var THE SHIT! Fanken....klarer eg å vente til neste torsdag? Kan dere som skal gjette kordan dette kommer til å utvikle seg skrive GJETTING først så vi andre kan skippe teoriene som setter griller i hodene våres? kanskje du klarer og vente til onsdag Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Var faktisk ganske god denne serien. Positivt overrasket! Lenke til kommentar
Endre Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 (endret) Faktisk ingen virkelig negative poster om serien, sjeldent på dette forumet. Følg med videre, blir bare bedre og bedre. Edit: Må sette opp en poll når det har kommet noen flere episoder, Lost vs. 24. Endret 3. februar 2005 av Endre Lenke til kommentar
ilex Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Nope, Bermuda-triangelet ligg i atlanterhavet og det blei spesifisert at dei var ein eller anna plass i stillehavet. Det finnes mange "bermuda" triangler rundt om i verden, de er bare ikke så kjente, så det er absolutt en mulighet. Hvis de hadde forsvunnet innenfor akkurat selve Bermuda triangelet så hadde det ihvertfall vært for obvious :] Lenke til kommentar
gresh Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Serien er spekket med små detaljer. Første gang en ser Kate (dama) gnir hun seg på håndleddene. Er først lenge etterpå en forstår hvorfor. Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 har fått med meg alle episodene,13,. ok serie, men den taper seg etterhvert. det finnes bedre serier der ute,denne havner midt på treet. Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Fikk dessverre bare med meg slutten av første episode. Har liten sans for at de deler den i to slik. Må vel last.. ehm vente på reprisen. Det lille jeg så lovet bra. Lenke til kommentar
Launch Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 "Lost" virket ganske lovende, blir nok å følge med på dette ja Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Jeg har sett 14 episoder, og det slutter aldri å være spennende. Hvor ofte kommer det en ny episode i usa ? Kan ikke få nok Lost! :o Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 3. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2005 Reprise på søndag for de som ikke fikk sett den første gangen. Lenke til kommentar
.V. Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Jeg har sett 14 episoder, og det slutter aldri å være spennende. Hvor ofte kommer det en ny episode i usa ? Kan ikke få nok Lost! :o Tror de har tatt seg en pause, lenge siden det kom noe nytt ihvertfall. Lenke til kommentar
bOMS Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 (endret) Her står det om lost og episodene som har vært. Så obs, sikkert spoilers der http://www.tvtome.com/tvtome/servlet/ShowM...t/showid-24313/ kommer nye episoder 9feb og 16 feb, virker som det går litt i rykk og napp. Kanksje de kommer på TV så fort de er laget. EDIT: Leste forøvrig at serien er tatt opp på Hawaii for de som er nysgjerrige Endret 3. februar 2005 av bOMS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå