Gå til innhold

Lost: På TVNorge i kveld. [SPOILERS!]

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg så ikke serien etter at TVNorge nyhetene kom, hva skjedde etterpå nyhetene? Plz svar =)

de fikk signaler men de var 16 år gammle mayday....og det var ikke første gang noen død der.....det var oxo isbjørner der :yes:

Endret av bigbeast
Lenke til kommentar
I det tegneseriebladet mener jeg det var noen aliens eller noe slikt, atmed noen superhelter.. kanskje det er noe... Aliens.. Blir for dumt ;)

Det var nokre superhelter, og ein isbjørn, ikkje tvil om det ein gong, du ser den heilt tydelig.

Hehe! Er ikke så ops på slike detaljer.... :blush:

Lenke til kommentar

Hmm , blir spennende å se hva som skjer neste onsdag, gleder meg som bare det :cool: , er en del løse tråder som vi etter vært lærer litt mer om.

Lurer på om de oppdager plassen signalet kommer fra i neste episode, de sa jo at det var veldig nærme...

Edit : Bikja til walt er sikkert en litten appetitvekker til det digre uhyret, blir sikkert det samme som en rask hot dog :cry:

Endret av Malvado
Lenke til kommentar
Ahhhh. Denne serien var THE SHIT! Fanken....klarer eg å vente til neste torsdag? :hmm::whistle:

Kan dere som skal gjette kordan dette kommer til å utvikle seg skrive GJETTING først så vi andre kan skippe teoriene som setter griller i hodene våres?

kanskje du klarer og vente til onsdag :p

Lenke til kommentar

Faktisk ingen virkelig negative poster om serien, sjeldent på dette forumet.

Følg med videre, blir bare bedre og bedre. :D

Edit: Må sette opp en poll når det har kommet noen flere episoder, Lost vs. 24.

Endret av Endre
Lenke til kommentar
Nope, Bermuda-triangelet ligg i atlanterhavet og det blei spesifisert at dei var ein eller anna plass i stillehavet.

Det finnes mange "bermuda" triangler rundt om i verden, de er bare ikke så kjente, så det er absolutt en mulighet. Hvis de hadde forsvunnet innenfor akkurat selve Bermuda triangelet så hadde det ihvertfall vært for obvious :]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...