Naits Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Dette var jævlig bra!!! Jeg og ser likhetene med Far Cry!! Ide'n min er en gal professor, eller et eksperiment som gikk fryktelig galt...!! Hun dama som sendte nødropet er/var den eneste overlevende fra det eksperimmentet... Sykt spennende, kanskje bedre enn 24!! Edit: Trodde på t-rex i begyndelsen jeg med, men nå virker det for ''enkelt'' at det bare skal være en t-rex! Nei, her ligger noe mer bak. Hallo? Isbjørn på tropisk øy Det var litt å ta i da Lost kan umulig slå spenningen fra 24 Det får tiden vise Blir en sterk konkurent da Definitivt! Lenke til kommentar
bigbeast Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 gleder meg til onsdag diggbart Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 (endret) Hvor mange episoder er det? Hørt mye rart nå Det er vist 14 episoder i USA og det er planlagt 24 for sesong 1. Rayline TWB: Det er ikke helt sånn typisk oppsett som du forventer, men men... er bare å følge med Endret 2. februar 2005 av SBS Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Dette var jævlig bra!!! Jeg og ser likhetene med Far Cry!! Ide'n min er en gal professor, eller et eksperiment som gikk fryktelig galt...!! Hun dama som sendte nødropet er/var den eneste overlevende fra det eksperimmentet... Sykt spennende, kanskje bedre enn 24!! Edit: Trodde på t-rex i begyndelsen jeg med, men nå virker det for ''enkelt'' at det bare skal være en t-rex! Nei, her ligger noe mer bak. Hallo? Isbjørn på tropisk øy bermuda-triangelet kan det jo være de har havnet i spør du meg! syns det hadde vært kult.. liksom mystiskt, men "logisk" allikevel... Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Dette var jævlig bra!!! Jeg og ser likhetene med Far Cry!! Ide'n min er en gal professor, eller et eksperiment som gikk fryktelig galt...!! Hun dama som sendte nødropet er/var den eneste overlevende fra det eksperimmentet... Sykt spennende, kanskje bedre enn 24!! Edit: Trodde på t-rex i begyndelsen jeg med, men nå virker det for ''enkelt'' at det bare skal være en t-rex! Nei, her ligger noe mer bak. Hallo? Isbjørn på tropisk øy bermuda-triangelet kan det jo være de har havnet i spør du meg! syns det hadde vært kult.. liksom mystiskt, men "logisk" allikevel... Jepp! Og alle de rare dyrene er dyr fra over hele verden som har kommet med skip som har havarert! men det forklarer ikke det stooore dyret da... Lenke til kommentar
Naits Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Jeg håper moderatorer slår innmari hardt ned på spoilers? Hadde vært lite kult om det kom en jævel og sa hva som skjer. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Okay, det er seriøst en av de FETESTE seriene jeg nonsinne har sett. Er sjelden filmer og serier kan leve opp til hyper, men denne klarte det FINT! Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Okay, det er seriøst en av de FETESTE seriene jeg nonsinne har sett. Er sjelden filmer og serier kan leve opp til hyper, men denne klarte det FINT! Få opp en spoiler advarsel!! Jeg klikker om noen røper noe! Lenke til kommentar
Naits Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Okay, det er seriøst en av de FETESTE seriene jeg nonsinne har sett. Er sjelden filmer og serier kan leve opp til hyper, men denne klarte det FINT! Blib settes herved på saken i å gruse de som evt. skulle komme med spoilers. Lenke til kommentar
bigbeast Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Der er noe mystisk med han gammle mannnen han med den rutete t-skjorta og uten hår på hode Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 bermuda-triangelet kan det jo være de har havnet i spør du meg! syns det hadde vært kult.. liksom mystiskt, men "logisk" allikevel... Nope, Bermuda-triangelet ligg i atlanterhavet og det blei spesifisert at dei var ein eller anna plass i stillehavet. Fikk alle med seg den andre isbjørnen forresten? Lenke til kommentar
Claus3000 Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Okay, det er seriøst en av de FETESTE seriene jeg nonsinne har sett. Er sjelden filmer og serier kan leve opp til hyper, men denne klarte det FINT! Få opp en spoiler advarsel!! Jeg klikker om noen røper noe! ENIG! Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 bermuda-triangelet kan det jo være de har havnet i spør du meg! syns det hadde vært kult.. liksom mystiskt, men "logisk" allikevel... Nope, Bermuda-triangelet ligg i atlanterhavet og det blei spesifisert at dei var ein eller anna plass i stillehavet. Fikk alle med seg den andre isbjørnen forresten? Nop! Hvor hvar den? Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 seff. så var det jo strømbrudd i 2 timer her jeg bur :S Går det reprise på episoden eller må jeg leve uten å se den første? :S snufr Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 hmmm tror de landet i stille havet et sted jeg siden de skulle snu tilbake til fiji og han gutten kom frå australia, hmmm vet ikke helt om dette kunne skjedd i virkeligheten ,at flyet blir borte fra radaren liksom, men men man får vel bare godta det siden det er et av grunnpremissene. Jeg gjettet faktisk på at det var en isbjørn akkurat idet han begynte å skyte, og var litt glad når det faktisk viste seg at det var en isbjørn Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Nop! Hvor hvar den? I tegneserie bladet som Walt leste. Stor isbjørn på andre eller tredje sida. Kanskje det betyr noke? Lenke til kommentar
Naits Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Jeg må si jeg lurer litt på hva hu dama har gjort siden det var hun som var i håndjern (Kate). Han fyren med metallbiten i magan virka temmelig keen på å finne ut hvor hu var iaffal Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Der er noe mystisk med han gammle mannnen han med den rutete t-skjorta og uten hår på hode En gjetning til: Det vil nok forbause meg mye om ikke svært mange på det flyet der har en eller annen "liten" dark secret som de bærer på. Lenke til kommentar
Greven22 Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 (endret) Virka skikkelig spennende den serien. Har savnet noe og sett på onsdag. Gleder meg til neste onsdag! Endret 2. februar 2005 av DiaVoLo Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 (endret) Nop! Hvor hvar den? I tegneserie bladet som Walt leste. Stor isbjørn på andre eller tredje sida. Kanskje det betyr noke? I det tegneseriebladet mener jeg det var noen aliens eller noe slikt, atmed noen superhelter.. kanskje det er noe... Aliens.. Blir for dumt Endret 2. februar 2005 av Prebo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå