Gå til innhold

Lost: På TVNorge i kveld. [SPOILERS!]

Anbefalte innlegg

Dette var jævlig bra!!! Jeg og ser likhetene med Far Cry!! Ide'n min er en gal professor, eller et eksperiment som gikk fryktelig galt...!! Hun dama som sendte nødropet er/var den eneste overlevende fra det eksperimmentet... Sykt spennende, kanskje bedre enn 24!!

Edit: Trodde på t-rex i begyndelsen jeg med, men nå virker det for ''enkelt'' at det bare skal være en t-rex! Nei, her ligger noe mer bak. Hallo? Isbjørn på tropisk øy

Det var litt å ta i da :yes:

Lost kan umulig slå spenningen fra 24 :thumbup:

Det får tiden vise :D Blir en sterk konkurent da ;)

Definitivt!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dette var jævlig bra!!! Jeg og ser likhetene med Far Cry!! Ide'n min er en gal professor, eller et eksperiment som gikk fryktelig galt...!! Hun dama som sendte nødropet er/var den eneste overlevende fra det eksperimmentet... Sykt spennende, kanskje bedre enn 24!!

Edit: Trodde på t-rex i begyndelsen jeg med, men nå virker det for ''enkelt'' at det bare skal være en t-rex! Nei, her ligger noe mer bak. Hallo? Isbjørn på tropisk øy

bermuda-triangelet kan det jo være de har havnet i spør du meg! syns det hadde vært kult.. liksom mystiskt, men "logisk" allikevel...

Lenke til kommentar

bermuda-triangelet kan det jo være de har havnet i spør du meg! syns det hadde vært kult.. liksom mystiskt, men "logisk" allikevel...

Jepp! Og alle de rare dyrene er dyr fra over hele verden som har kommet med skip som har havarert! men det forklarer ikke det stooore dyret da... ;)

Lenke til kommentar

Nope, Bermuda-triangelet ligg i atlanterhavet og det blei spesifisert at dei var ein eller anna plass i stillehavet.

Fikk alle med seg den andre isbjørnen forresten? :whistle:

Lenke til kommentar

Nope, Bermuda-triangelet ligg i atlanterhavet og det blei spesifisert at dei var ein eller anna plass i stillehavet.

Fikk alle med seg den andre isbjørnen forresten? :whistle:

Nop! Hvor hvar den?

Lenke til kommentar

hmmm tror de landet i stille havet et sted jeg siden de skulle snu tilbake til fiji og han gutten kom frå australia, hmmm vet ikke helt om dette kunne skjedd i virkeligheten ,at flyet blir borte fra radaren liksom, men men man får vel bare godta det siden det er et av grunnpremissene. Jeg gjettet faktisk på at det var en isbjørn akkurat idet han begynte å skyte, og var litt glad når det faktisk viste seg at det var en isbjørn :)

Lenke til kommentar
Nop! Hvor hvar den?

I tegneserie bladet som Walt leste. Stor isbjørn på andre eller tredje sida.

Kanskje det betyr noke?

I det tegneseriebladet mener jeg det var noen aliens eller noe slikt, atmed noen superhelter.. kanskje det er noe... Aliens.. Blir for dumt ;)

Endret av Prebo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...