Migr Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 ser det nå..virker ganske kult Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Hmm, *pause* Dette var en veldig bra produsert serie, likte flystyrtscenen godt (når man var med inne i flyet når det styrta). Gleder meg til Aktuelt og Været er ferdig... Lenke til kommentar
Hjelmn Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Virker jo drit-fet denne serien, men minner noe forferdelig om Far Cry. Men allikevell...ingenting slår smallville! <3 Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 (endret) Det er jo et typisk oppsett da; Noen er "good" Noen er "bad" Noen er "mystiske med rare øyne osv." Man begynner å mistenke hverandre, ikke stole på hverandre - noen kommer ganske sikkert til å forsvinne sporløst osv. Noen får like sikkert som AMEN i kjerka skylden for at "merkelige ting" skjer... osv., osv., osv........ Hvor har vi sett det før? Tja - Aliens The Thing Deep Blue Abyss +++++++ mange fler..... Men, det skaper jo litt stemning i heimen............:-) Endret 2. februar 2005 av Rayline TWB Lenke til kommentar
diversity Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Skikkelig bra synes jeg. Men den asiatiske kvinnen var litt mystisk.. Lenke til kommentar
robB Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Denne serien var veldig bra syns jeg! Var litt sånn "creepy" i slutten der. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 (endret) Neida - hun bare hater gubben sin hun. La oss gjette litt her: Siden et signal er broadcastet i mer enn 16 år fra øya så utelukker vi at det har skjedd med batterisystem - ergo må det være strøm på øya, eller et sinnsykt bra aggregat (solcelle kanskje). Det bringer oss videre, siden "alle andre" var døde - drept av "it" - så gjetter undertegnede at det må være en forskningsstasjon på øya. Denne forskningsstasjonen har kanskje drevet forskning innen genteknologi eller molekylærbiologi - og programmet deres har skapt noen helt vanvittige skapninger som nå dasser rundt på øya og eter alt som ikke er Labradorer. Altså, hovedinntaket er mennesker. Dette scienceprosjektet deres har da kommet LITT ut av kontroll - derav isbjørn på en sydhavsøy. Finnes sikkert flere "artige" vesener der også - særlig det som er så stort at det kan dra en flykaptein rett ut av skylighten i en cockpit som er halvveis oppe i et tre............ Hehe - vi får se hvor rett jeg har............. Endret 2. februar 2005 av Rayline TWB Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 er det bare meg som forventer at T-tex'n fra jurassic park skal komme løpede gjenom skogen?? Lenke til kommentar
Naits Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Dette må jeg se mer av! Synes de lyktes veldig med å skape en skummel stemning! Bare glad at det ikke var noe(n) som banka på stuevinduet der jeg satt alene i mørket Veldig imponert over de to første episodene iaffal. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 He he, var spennende ja gleder meg til å se resten av serien.... Laste ned? Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 (endret) de siste 5 min var vært alt sammen.. utrolig spennede.. digger når det er sånn!! kan ikke vente til neste onsdag.. Endret 2. februar 2005 av ZanZel Lenke til kommentar
Naits Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 (endret) er det bare meg som forventer at T-tex'n fra jurassic park skal komme løpede gjenom skogen?? Jepp, satt og venta på den ja. Var jo til og med de samme lydene som i Jurassic Park. Men, det kan det jo ikke være? Endret 2. februar 2005 av Naits Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 er det bare meg som forventer at T-tex'n fra jurassic park skal komme løpede gjenom skogen?? Er nok ikke bare deg nei... Gleder meg til neste onsdag... Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 (endret) Dette var jævlig bra!!! Jeg og ser likhetene med Far Cry!! Ide'n min er en gal professor, eller et eksperiment som gikk fryktelig galt...!! Hun dama som sendte nødropet er/var den eneste overlevende fra det eksperimmentet... Sykt spennende, kanskje bedre enn 24!! Edit: Trodde på t-rex i begyndelsen jeg med, men nå virker det for ''enkelt'' at det bare skal være en t-rex! Nei, her ligger noe mer bak. Hallo? Isbjørn på tropisk øy Endret 2. februar 2005 av Prebo Lenke til kommentar
Naits Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Sykt spennende, kanskje bedre enn 24!! Agent Baker er iaffal med :!: Lenke til kommentar
duda Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Syns dette var en enormt bra serie. Masse uforventede ting som skjer. SOm f.eks at det var hu dama som var den som satt med håndjern. Hadde ikke forventet det i det hele tatt. Isbjørnen? Gleder meg som en unge til neste onsdag. Hvor mange episoder er det? Hørt mye rart nå Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Helt enig, fantastisk serie. Kommer antagelig til å bli en av mine favoritter Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 (endret) Sykt spennende, kanskje bedre enn 24!! Agent Baker er iaffal med :!: Og Jack! hvorfor heter alle helter Jack!? Endret 2. februar 2005 av Prebo Lenke til kommentar
Hjelmn Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Dette var jævlig bra!!! Jeg og ser likhetene med Far Cry!! Ide'n min er en gal professor, eller et eksperiment som gikk fryktelig galt...!! Hun dama som sendte nødropet er/var den eneste overlevende fra det eksperimmentet... Sykt spennende, kanskje bedre enn 24!! Edit: Trodde på t-rex i begyndelsen jeg med, men nå virker det for ''enkelt'' at det bare skal være en t-rex! Nei, her ligger noe mer bak. Hallo? Isbjørn på tropisk øy Det var litt å ta i da Lost kan umulig slå spenningen fra 24 Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Dette var jævlig bra!!! Jeg og ser likhetene med Far Cry!! Ide'n min er en gal professor, eller et eksperiment som gikk fryktelig galt...!! Hun dama som sendte nødropet er/var den eneste overlevende fra det eksperimmentet... Sykt spennende, kanskje bedre enn 24!! Edit: Trodde på t-rex i begyndelsen jeg med, men nå virker det for ''enkelt'' at det bare skal være en t-rex! Nei, her ligger noe mer bak. Hallo? Isbjørn på tropisk øy Det var litt å ta i da Lost kan umulig slå spenningen fra 24 Det får tiden vise Blir en sterk konkurent da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå