EskimoBob Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 (endret) Får vel nesten skru på TV'en i dag jeg og slik at jeg dukker opp som en seer, slik at de som setter opp programmene kanskje begynner å skjønne hv avi faktisk ønsker oss Med mindre du er i en av den 1000 husstandene som har målingsutstyr til dette så tror jeg du har misforstått hvordan de kommer frem til seertallene (Legg til et punktum eller komma i den setningen) Endret 2. februar 2005 av EskimoBob Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Jaja, om dere ikke takler avbrytelser i løpet av filmer/programmer bør dere aldri se tv i USA. Drar dit hver sommer og blir gal av hvor mange reklamepauser de har. Bare se på f.eks Dr. Phil eller Oprah og legg merke til hvor ofte hun sier ill be back after this message/break. I Norge går den da rett tilbake etter 4 sekunder, i USA er det en 3 minutters reklame for hver sånn. Tenk litt over det neste gang dere iriiterer dere over reklamepauser! Lenke til kommentar
bOMS Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Får vel nesten skru på TV'en i dag jeg og slik at jeg dukker opp som en seer, slik at de som setter opp programmene kanskje begynner å skjønne hv avi faktisk ønsker oss Med mindre du er i en av den 1000 husstandene som har målingsutstyr til dette så tror jeg du har misforstått hvordan de kommer frem til seertallene (Legg til et punktum eller komma i den setningen) Jeg har vel egentlig ikke så mye peiling på hvordan de finner frem til seertallene. Men hvis det bare er 1000 husstander som har måleutstyr så blir det vel bra unøyaktig målinger de får. Ellers så var vel tanken mer symbolsk. Det er mer at det går så mye dårlig på TV. Skulle ønske det var lettere å påvirke dem til flere gode eventyr/Sci-fi serier. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 (endret) Bra serie. Liker Alias serien også men Lost var jeg ganske skeptisk til i høst men ble positivt overrasket hvor bra den var. Gleder meg at tvnorge sender den selvom de ligger 14 episoder etter hehe leif edit Endret 2. februar 2005 av Slettet-QqZexW9o Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Tror at lost blir en spennende serie.... Tv-Norge er 1 av 3 kanaler jeg får inn (Nrk1 + Tv2) hvor jeg bor kan jeg ikke få kabel, parabol er ubrukelig (nede i en dal) men Adsl 1850 / 512 får jeg Lenke til kommentar
Hisoka Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Skal nok se første episode, har jo ikke hørt annet en lov-ord om denne serien. Om den lever opp til sitt rykte får vi svar på i kveld. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Skal nok se første episode, har jo ikke hørt annet en lov-ord om denne serien. Om den lever opp til sitt rykte får vi svar på i kveld. Ikke slutt å se på den bare etter de 2 første episodene (som sendes i dag), synes personlig at serien forbedrer seg etter hvert. Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Alle jeg har vist episodene til har blitt helt hektet. Lost er en utrolig bra serie. Jeg la merke til at SVT1 (eller var det SVT2) også begynner å sende Lost ikveld på noe samme tid som TVN. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Håper og tror at det blir bra! Skal sitte benket foran skjermen i dag. Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Litt nedtur at det slutter så sent da. hadde vært greit om det sluttet sånn 22:30 elns, da hadde det gått mye bedre på samvittigheten å benke litt foran pcen før man legger seg. Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 må jo nesten teste ut denne serien da. bare håper denne "skapningen på øye" ikke er for overnaturlig. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Når går det? Ser ut som en skikkelig kul serie Satser på 21:30 jeg. Lenke til kommentar
.V. Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Syntes Lost begynte veldig tregt, men det blir bra etter 2-3 episoder, så ikke døm det etter første episoden! Lenke til kommentar
.V. Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Får vel nesten skru på TV'en i dag jeg og slik at jeg dukker opp som en seer, slik at de som setter opp programmene kanskje begynner å skjønne hv avi faktisk ønsker oss Med mindre du er i en av den 1000 husstandene som har målingsutstyr til dette så tror jeg du har misforstått hvordan de kommer frem til seertallene (Legg til et punktum eller komma i den setningen) Jeg har vel egentlig ikke så mye peiling på hvordan de finner frem til seertallene. Men hvis det bare er 1000 husstander som har måleutstyr så blir det vel bra unøyaktig målinger de får. Ellers så var vel tanken mer symbolsk. Det er mer at det går så mye dårlig på TV. Skulle ønske det var lettere å påvirke dem til flere gode eventyr/Sci-fi serier. Vet ikke hvor mange det er som har måleutstyr, men det er det de bruker ja. Tar jeg ikke helt feil så blir vel lisensavgift/parabolregninger betalt mot at de får sjekke hva du ser på. Lenke til kommentar
Naits Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Får vel nesten skru på TV'en i dag jeg og slik at jeg dukker opp som en seer, slik at de som setter opp programmene kanskje begynner å skjønne hv avi faktisk ønsker oss Med mindre du er i en av den 1000 husstandene som har målingsutstyr til dette så tror jeg du har misforstått hvordan de kommer frem til seertallene (Legg til et punktum eller komma i den setningen) Jeg har vel egentlig ikke så mye peiling på hvordan de finner frem til seertallene. Men hvis det bare er 1000 husstander som har måleutstyr så blir det vel bra unøyaktig målinger de får. Ellers så var vel tanken mer symbolsk. Det er mer at det går så mye dårlig på TV. Skulle ønske det var lettere å påvirke dem til flere gode eventyr/Sci-fi serier. Vet ikke hvor mange det er som har måleutstyr, men det er det de bruker ja. Tar jeg ikke helt feil så blir vel lisensavgift/parabolregninger betalt mot at de får sjekke hva du ser på. De skal gjerne få se hva jeg ser på, hvis jeg får gratis parabol med masse canal digital og viasat-kanaler Men, jeg gleder meg også til Lost. Har jo vært masse reklame om den på TVNorge. "Det du prater om i morgen". Jepp, vi får se... Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Tydelig at jeg ikke er den eneste som skal legge meg ned i sofaen med fjernkontrollen i hånda og være kongen resten av kvelden.... Dette kan bli bra Men sender de 2 episoder hver gang eller bare idag (siden det er første gangen)? Lenke til kommentar
.V. Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Tydelig at jeg ikke er den eneste som skal legge meg ned i sofaen med fjernkontrollen i hånda og være kongen resten av kvelden.... Dette kan bli bra Men sender de 2 episoder hver gang eller bare idag (siden det er første gangen)? De bruker vel bare å gjøre det på sesongstart (og som oftest bare på nye serier). Lenke til kommentar
gresh Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Tydelig at jeg ikke er den eneste som skal legge meg ned i sofaen med fjernkontrollen i hånda og være kongen resten av kvelden.... Dette kan bli bra Men sender de 2 episoder hver gang eller bare idag (siden det er første gangen)? Hva skal du med fjernkontrollen? Er jo bare å stille inn tv'en på riktig kanal og kaste bort fjernkontrollen Det er 2 pilot episoder. Pilot episoder sendes som oftest sammen om det er flere av dem. Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 da er det reklame,syntes ikke dette var så verst. hvor lenge varer det? lurer fælt på hva dette "monsteret" er da . hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå