UUnreal Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 (endret) Lurer på om denne blir bra. Sikkert ett monster som terroriserer de stakkars folka på øya etter flystyrten. Skulle være litt x-files stemning så kan bli kult. Endret 3. februar 2005 av UUnreal Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Hmm ja... lurer på om jeg skal vente til i kveld eller bare se de første 14 episodene nå Serien i seg selv lover jo ganske bra. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Virker som TV Norge satser stort på denne, ettersom det er reklame for Lost hver gang jeg titter innom. Endelig kommer serien jeg har hørt så mye skryt om, og endelig skal jeg få sett den. *glede seg* Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Ja, må vel få med meg førsteepisoden, se hvordan det er. Virker jo litt morsomt.. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Må innrømme jeg gleder meg virkelig til å se serien... Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Jeg ble overraskende over hvor god underholdning denne serien til nå har vært. Tar jeg ikke feil så er sesong 1 på 23 episoder (ihvertfall det kontrakten skulle vær på). Det er enda 9 episoder igjen på amerikansk tv. Venter i spenning på hvordan de skal hale dette i land. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Dette skal nok bli bra! Lurer på hva som er i ''øyet'' til øya. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Ser jeg en eneste Lost-spoiler på forumet, så.... Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 En liten dum ting: I lokalavisen GD(Gudbrandsdalen Dagningen), står det "21:30 LOST ®" ®, reprise og nåa? Hehe.... Lenke til kommentar
bOMS Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Har sett alle episodene som er kommet ut til nå og kan si at jeg koser meg med serien. Må si at det er en av de bedre seriene som er dukket opp i det siste selv om den krever litt tolmodighet før den begynner å ta form. Får vel nesten skru på TV'en i dag jeg og slik at jeg dukker opp som en seer, slik at de som setter opp programmene kanskje begynner å skjønne hv avi faktisk ønsker oss Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Har ingen forventinger til serien så det kan bli bra! Lenke til kommentar
bOMS Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Så selfølgelig nå at TV-Norge absolutt skal putte nyhetene inn i midten av piloten. Bah, hvorfor skal de ødelegge god underholdning på denne måten. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Har ingen forventinger til serien så det kan bli bra! Ditto. Men den burde ikke være dårlig etter all denne reklamen og rosen. Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 (endret) Ser jeg en eneste Lost-spoiler på forumet, så.... var det en trussel eller? hehehe. neida bare kødda.. er en virkelig bra serie. en av di beste jeg har sett EDIT:LEIF Endret 2. februar 2005 av RaW_DeNiM Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Så selfølgelig nå at TV-Norge absolutt skal putte nyhetene inn i midten av piloten. Bah, hvorfor skal de ødelegge god underholdning på denne måten. Det er jo tross alt bedre at dei sender heile pilot episoda på 90min samtidig en at dei gjer slik som når dei starta med "Dark Angel" og delte episoda i to og sendte den med 7 dagers mellomrom Blir jo som å sjå onsdagsfilmen på tvnorge (berre at denne serien er bedre en noken onsdagsfilm noken gong kan bli) Lenke til kommentar
bOMS Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Så selfølgelig nå at TV-Norge absolutt skal putte nyhetene inn i midten av piloten. Bah, hvorfor skal de ødelegge god underholdning på denne måten. Det er jo tross alt bedre at dei sender heile pilot episoda på 90min samtidig en at dei gjer slik som når dei starta med "Dark Angel" og delte episoda i to og sendte den med 7 dagers mellomrom Blir jo som å sjå onsdagsfilmen på tvnorge (berre at denne serien er bedre en noken onsdagsfilm noken gong kan bli) Nå har jeg til dags dato aldrig sett en hel film på TVN som har vært avbrutt av nyheter mm. Men så er det vel kanskje sånn at de ikke akkurat er fra øverste hylle de filmene som går på TVN. Og det er vel sant det at det hadde vært noe dritt hvis de delte episoden i to med 7 dager immelom istedenfor 35 minutter. Men kan de ikke snart se å slutte med hele greia. En film nonstopp. Det hadde gledet meg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Dere som klager på TVN: Har dere sett TV3? Lenke til kommentar
bOMS Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 ja har sett tv3, og de avbryter riktignokk filmene ofte, men det er lettere å håndtere når det kommer i så små bolker. Men hvis filmen ikke er interesant på TV3 så mister jeg fort tråden der og. Men ingenting er som å følge med på tre ting på en gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå