Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hallois

Jeg lastet ned 3dmark05, men da jeg skulle kjøre det så fikk jeg beskjed at jeg ikke hadde støtte for noen funksjoner på pc'n min som gjorde at 3dmark05 ble ubrukelig og jeg får ikke testet noe som helst..

Ble anbefalt å installere 3dmark03 istedet, men lurer på om dere kan anbefale andre benchmark programmer som er litt nyere enn 3dmark03 men som vil fungere for meg?

Grunnen til at jeg fikk problemer er nok at jeg kjører en laptop (Ny 1557ALS Notebook) fra netshop med Ati radeon 9600 64mb skjermkort, dothan cpu, 1024mb kingston pc2700 RAM osv..

Venter spent på svar, vil jo teste hva maskinen duger til ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Syns Aquamark3 virker som et fint alternativ til deg.. 3dmark05 ville vel blitt litt for 'heftig' for systemet likevel.. Aquamark er ikke det nyeste, men tester store deler av maskinen (Mest spillbasis, PCmark04 for andre ting)- og fungerer bra til alle typer, fra dårlig til ultra god :)

Aquamark 3

Lenke til kommentar

Jeg fikk 20700 poeng med aquamark 3. Men da hadde jeg litt programmet kjørende i windows samtidig, så skal prøve igjen senere og se om det er noen stor forskjell - bør jo være et par poeng å hente der også. Og så er det å finne ut om laptop'n kan optimaliseres på noen måte da..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...