Skrelle Skrevet 18. juni 2002 Del Skrevet 18. juni 2002 alt jeg vet er at du får ny taxi når du har tatt hunder kunder (det er ikke en nye en men den gamle blir bedre) jeg lurer på hva de andre gjør?? Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 18. juni 2002 Del Skrevet 18. juni 2002 gjør du 20 firetruck oppdrag eller noe sånt i hver by får du flammekaster i hideout, gjør du mange nok politioppdrag får du 2 police bribes i hideout og gjør du paramedic oppdrag og redder 75 folk får du hjerte i hideout og kommer du til level 12/14 får du pillen og level 16 kan du leve evig. Lenke til kommentar
Skrelle Skrevet 18. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2002 er det noen som vet vor jeg kan skaffe trainer til gta3 (godmode) Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. juni 2002 Del Skrevet 18. juni 2002 masse steder, let på hvilken som helst gamerside på nettet. f.eks. gamespot. Poster ikke cheats direkte her da det kan ødelegge spillet for folk som ikke vil cheate. Lenke til kommentar
Tøyte Skrevet 15. juli 2002 Del Skrevet 15. juli 2002 gjør 10 politi mission i hver by som = 3 police briber. Gjør det med flammekasteren og du må vente 5 min på og komme inn på saving igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå