k3rm0r Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Venter på en HP Nc8000, men lurer på hvordan høytalerene er på denne maskinen? noen som har den eller vet spec på de høytalerene som sitter i? Lenke til kommentar
vinagunner Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 ganske så gode, langt bedre enn på de fleste bærbare Lenke til kommentar
Penol Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Jeg har hatt min nc8000 i 3 mnd nå og er storfornøyd med høytalerne på maskinen. Ble overrasket over den gode lyden med tanke på at det er en bærbar. Har sammenlignet med flere andre modeller og synes nc8000 er blant de beste. Jeg har dessverre ikke specs på høytalerne. Lenke til kommentar
k3rm0r Skrevet 2. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2005 ganske så gode, langt bedre enn på de fleste bærbare anbefaler vel et par øretelefoner til bruk ved spill/film? Lenke til kommentar
Penol Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 anbefaler vel et par øretelefoner til bruk ved spill/film? Ikke for min egen del. Spørs hvor kresen du er, men som sagt høytalerne er gode de. Lenke til kommentar
dsgf Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 De er ganske store, og sitter jo i framkant på maskina. Har et kit med toppdeksel og høyttalere her, men hele greia er limt sammen så jeg får dessverre ikke sett om det står noe på dem. Min erfaring er også at det er bra lyd til å være bærbart. Lenke til kommentar
guge Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Jeg har også en nc8000 og er overrasket over hvor høy og bra lyd den lager. Kan selvfølgelig ikke sammenlignes med skikkelige høyttalere, men bra til bærbar å være. Dessuten har den en veldig praktisk mute-knapp foran, som lyser når den brukes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå