Comodore Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Heisann, på min nissan primera ryker sikringen til varmeruta bak så fort jeg slår den på Hvordan går man fram med feilsøking på noe sånt? er det brudd noen sted? Takker for innspill Lenke til kommentar
Dan Stamnes Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 for liten sikring? eller dårlig jord? Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Det er nok overledning mellom bryteren og varmetråene. For å konstantere dette: -Slå av varmetråene. -Kobl fra varmetråene bak. -Mål motstand mellom jord og ledningen som du koblet fra varmetråene. Her skal bør det være over 10K Ohm for at det ikke skal ansees som en feil. Lenke til kommentar
Comodore Skrevet 2. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2005 Det skal prøves. må bare kjøpe batterier til måleapparatet først. typisk at det skal være tomt skal si fra hvordan det har gått jeg, takk enn så langt Lenke til kommentar
pcp160 Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 (endret) Hvis du har bil med bakluke, er et hot tips for brudd/kortslutnig/strøm til jord akkurat i nærheten av gjennomføringen for ledning i bakluka. Gjerne gjemt inni en gummislange. Endret 3. februar 2005 av pcp160 Lenke til kommentar
Comodore Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2005 Det var så enkelt som feil sikring godt det er enkelt noen ganger Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Vær glad det var så enkelt da, kjipa greier om feilen skulle vært f.eks i varmetrådene elns.. Lenke til kommentar
Opus Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Emnefeltet i denne tråden var ikke godt nok, og har derfor blitt endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden inneholder. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå