rvenes Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Halloen. Skal ein tur til Kina og USA. Lurer da på om mitt utstyr vil virke i statene og kina. Telefon: Sony Ericsson T68i Laptop: Compaq eit eller anna. Ser telefonen har triband. * GSM 1900 * GSM 1800 * GSM 900 Går det ann og ringe? sette opp gprs oppkobling etc på begge plassene? Kva med strømmen til datamaskina? Lenke til kommentar
KrageV Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 (endret) I USA kan du ihvertfall bruke tlf. til å ringe med. I Kina er jeg ikke sikker, men går sterkt ut fra det. For GPRS funker det ihvertfall med Telenor. Telenor USA Telenor Kina Endret 2. februar 2005 av KrageV Lenke til kommentar
pertm Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Strømmen i Kina er 220 volt. Jeg ville ikke latt en PC stå tilkoblet der til nettet når jeg ikke er i nærheten. Hvis strømmen går og kommer tilbake med en kraftig topp, så kan det kortslutte PCen og starte brann. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 2. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2005 Har Ventelo abb. I usa er den vel 110 volt? skal sjekke ut kva strømforsyinga til lappisen takler. Kva med og ringe i USA da? Var ikkje det noke tull med før? eller er det fixa med triband tlf'er. Er kanskje SMS som har vore noko defus i usa. Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 i USA er strømnettet på 110V, så da trenger du en omformer / adapter. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 2. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2005 jau, men straumforsyninga på laptopen var fra 100 til 240 volt. Trenger da bare ein kabel, eller adapter ja. Lenke til kommentar
gather Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 siden du skal ut på reise vil jeg anbefale deg og forsikre laptoppen bare sånn i tilfelle det er noen som har lynlim på fingrene Lenke til kommentar
KrageV Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Kva med og ringe i USA da? Var ikkje det noke tull med før? eller er det fixa med triband tlf'er. Det er fiksa med triband-telefoner. Lenke til kommentar
knokle_85 Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 siden du skal ut på reise vil jeg anbefale deg og forsikre laptoppen bare sånn i tilfelle det er noen som har lynlim på fingrene Reiseforsikring.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå