erikstein Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Har en bærbar som kun har 512mb ram, har ofte en del word dokumenter + annet rask oppe på en gang. Til tider går det faktisk litt seint (1,6Ghz p-m cpu). Tenkte jeg skulle slå på stortromma og oppgradere minnet på den. Har jeg noen ytelsesøkning ved å sette inn 2x1Gb moduler, eller holder det med 2x512? Har søkt etter benchmarks rundt dette, men finner ingenting... Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Du vil jo såklart få større ytelse med 2gb ram, men har du bruk for det og da må vel også cpu oppgraderes for topp ytelse... 2gb ram er også veldig dyrt pr. dags dato, så gå for 1024mb ram! Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Tviler på at du merker noe med å øke til 1 Gbyte ram heller. Prøv å defragmenter HD med Norton Speed Disk heller. Dette fikk ivertfall fart på min maskin. Jeg har 1 Gbyte ram. < 512 MB når jeg kjører spill. Har åpnet et PDF på 44MB + noen word docs og noen regneark. Kommer ikke over 500MB. Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 2. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2005 da kjøper jeg en ekstra rambrikke...håper det holder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå