azar Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Skal kjøpe meg ett nytt skjermkort til en PC som primært brukes til spilling! Vurderer sterkt å kjøpe DETTE kortet fra Asus.og noe av grunnen til det er at dette finnes på lager , og ATI er uaktuelt da jeg har hatt ett X800pro som jeg ikke var fornøyd med! Defor lurer jeg på om det er noen som har gode/dårlige erfaringer med 6800GT? Lenke til kommentar
felzius Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Det skal visst anbefales ^^ Lagerstatus er et problem for GT kortene ja Lenke til kommentar
azar Skrevet 2. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2005 Lagerstatus er ett problem for alle dyrerere kort ser det ut til! Lenke til kommentar
DidzisK Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Jeg bruker AOpen sitt 6800GT kort og er fornøyd. Kortet er 100 kr billigere og på lager hos PSData. Lenke til kommentar
EMM386 Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Jeg har modellen under, altså denne: http://www.psdata.no/ps.asp?it=110322&mlevel=011301 , og er godt fornøyd med ytelsen. Eneste minuset er litt sporadisk støy fra vifta. Lenke til kommentar
mr_menace Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 jeg har en kompis som har et v9999 6800GT gaming skjermkort. han var iallefall svært fornøyd og i tillegg følger det med en RÅ bundle: 3 spill (Deus Ex: invisible war!!!), 6 demoer og et webcam. Lenke til kommentar
PapstSkalle Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Obs: webcamet følger ikke med på 256mb versjonen som jeg har. I tillegg vil jeg si at det kan se ut som smartdoctor applikasjonen som følger med er kranglevoren. Prøver nå og avinstallere denne uten hell! Kræsja en del igår (spilte hl2 HELE dagen!Utrolig fett btw!1600x1200 alt på fullt bortsett fra 0xaa) og trodde det var pga overklokking, men ryktene sier at det er smartdoctor som kludrer, og ettersom jeg kjører vifta på full fetting uansett tenkte jeg nå å gå over til riva tuner eller no...men den ang ei =(...hvis jeg må formatere hele c: driven for å bli kvitt den lille dritt doctoren selger jeg heller kortet og kjøper meg et ultra eller x850pe fra en annen produsent!! NO way at jeg orker installere alt på nytt..ta backup av mails, saves og div filer (kommer garantert til å glemme no) og det vil ta TID! Tid er mer verdt enn alt annet for svarte..iallefall min tid Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Obs: webcamet følger ikke med på 256mb versjonen som jeg har. I tillegg vil jeg si at det kan se ut som smartdoctor applikasjonen som følger med er kranglevoren. Prøver nå og avinstallere denne uten hell! Kræsja en del igår (spilte hl2 HELE dagen!Utrolig fett btw!1600x1200 alt på fullt bortsett fra 0xaa) og trodde det var pga overklokking, men ryktene sier at det er smartdoctor som kludrer, og ettersom jeg kjører vifta på full fetting uansett tenkte jeg nå å gå over til riva tuner eller no...men den ang ei =(...hvis jeg må formatere hele c: driven for å bli kvitt den lille dritt doctoren selger jeg heller kortet og kjøper meg et ultra eller x850pe fra en annen produsent!! NO way at jeg orker installere alt på nytt..ta backup av mails, saves og div filer (kommer garantert til å glemme no) og det vil ta TID! Tid er mer verdt enn alt annet for svarte..iallefall min tid Hehe, er SÅ glad jeg lager til ekstern harddisk og har all mailen online. Jeg har da heldigvis lært, IKKE legg noe på systemdisken som ikke kan slettes, dette har gjort det vesentlig enklere å ha formateringer i hytt og gevær. On Topic : Er det KLIN umulig å bli kvitt det programmet... takk for infoen, skal ikke ha det da.... Lenke til kommentar
felzius Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Sikkert mulig å få fjernet det, om man har litt peiling på Oset sitt og drivere ^^ Lenke til kommentar
PapstSkalle Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Sikkert mulig å få fjernet det, om man har litt peiling på Oset sitt og drivere ^^ Vet du om noen på dette forumet som har såpass peil på win xp og som kunne tenke seg å være behjelpelig? lock-aze: som hardware kicker kortet your lock-azz, det er kun det ene lille programmet som kan fucke opp situasjonen...og hvis du i motsetning til meg (idagmorges kl 6 FØR espressoen..brainfart extraordinaire) husker å avslutte smartdoctor før du avinstallerer det skulle det gå problemfritt... Lenke til kommentar
PapstSkalle Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Takk Gud for System Mechanic 5! :!: Endelig er den klebrige software kvakksalveren til Asus borte! Ingen av de andre uninstaller programmene klarte det!...ah..ingen irriterende meldinger i oppstart av windows. Alt som er igjen er en untouchable entry i add/remove programs og det kan jeg saktens leve med... Egentlig så var det litt flaks at jeg kløna det til med den avinstalleringen, for ellers hadde jeg ikke klart å lokalisere problemet. Jeg trodde faktisk jeg hadde "volt-tatt" cpu'en eller ram-en min med for høy spenning under overklokking igår...eller at varmesensoren på kortet var ødelagt siden smartdoctor viste altfor lav og altfor høy temp...minusgrader ved idle er rett og slett ikke mulig selvom gt kjølingen til asus er bra. Ahhhh...blanke ark og tegnestifter inkl. et nytt håp om overklokking av cpu og ram (Kommer tilbake med regelrett V9999GT skryt dersom jeg nå klarer 13000 i 3mark (12822 er gammel rekord)) Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Sikkert mulig å få fjernet det, om man har litt peiling på Oset sitt og drivere ^^ Vet du om noen på dette forumet som har såpass peil på win xp og som kunne tenke seg å være behjelpelig? lock-aze: som hardware kicker kortet your lock-azz, det er kun det ene lille programmet som kan fucke opp situasjonen...og hvis du i motsetning til meg (idagmorges kl 6 FØR espressoen..brainfart extraordinaire) husker å avslutte smartdoctor før du avinstallerer det skulle det gå problemfritt... Jeg har ett X850XT skjermkort, jeg satser på at det funker, var lillebroren min som så på dette skjermkortet, er bare det at hvis programmet bugger, så gidder jeg ikke å installere det for han. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå