melli123 Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 (endret) Denne finnes i 1280x1024, 1024x768 og 800x600 på Guivarchdesign.com edit: hmmm...hvorfor kommer det ikke noe bilde opp? edit2: oki, dette skjønte jeg ikke helt...men dere kan gå inn på guivarchdesign.com/portefølje/bakgrunner så finner dere 3 bilder som heter Juice edit: fikk det til nå Endret 3. februar 2005 av VgaR Lenke til kommentar
andesam Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 ser fin ut. men jeg føler den er litt i ubalanse... Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 2. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2005 ja, mulig....jeg har fiksa litt på den på skolen, så jeg skal legge ut den nye når jeg kommer hjem fra jobb, ca 22.30... til den tid, for dere ha en fin dag alle sammen Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 2. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2005 nå har jeg lagt ut en ny en... Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 2. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2005 (endret) Endret 2. februar 2005 av VgaR Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Syns de var fete! Den første var fetest etter min mening.... Lenke til kommentar
Musty Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 (endret) hvor er det blitt av den som ble postet originalt her da? flere av de kommentarene du har fått her gjelder jo et helt annet bilde enn det det ser ut til siden du har skiftet det første bildet du postet. forøvrig syntes jeg at det bildet med regnbue og en jus-kartong var litt kult.. edit: leifer... rare leifer.. Endret 3. februar 2005 av Musty Lenke til kommentar
Xzan Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Vet ikke helt jeg.. kanskje ikke helt min ting når jeg ser på bakgrunner. Kanskje litt kult motiv og bruke itilegg til noe annet kanskje. Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 3. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2005 hvor er det blitt av den som ble postet originalt her da? flere av de kommentarene du har fått her gjelder jo et helt annet bilde enn det det ser ut til siden du har skiftet det første bildet du postet. stemmer det. jeg kan skifte det tilbake om dere vil jeg vettu Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 3. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2005 (endret) la det bilde ned her jeg... edit: men da stemmer jo noen av kommentaren ikke igjen da...ble køddent det her... edit2: dere kan heller forstette med å kommentere i denne tråden her istedenfor Endret 3. februar 2005 av VgaR Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234 Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 (endret) Følgende er kun ment som konstruktiv kritikk og er ingenting vondt ment med dette Bilde 1: Virker "ustabilisert" med det sugerøret oppe i venstre hjørne. Bilde 2: God idê, men etter min mening noe dårlig gjennomført. Ikke vondt ment selvfølgelig, men her har du nok endel å ta tak i Fontbruk, fargekombinasjoner og plasseringer. Bilde 3: Woah, drop the drugs man. Et sammensurium av komplementærfarger og øvrige farger i sterk kontrast til hverandre. Føler litt at du ønsker det "beste fra to verdener", men ender opp på en middelvei. Forøvrig er juice/sugerørsboksen fin, men sugerøret virker "flatt" iforhold til resten. Iallefall, lykke til videre og keep up the good work. mvh Sobient Endret 5. februar 2005 av Slettet+9018234 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234 Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 (endret) -duplikatpost- *slettet* Endret 5. februar 2005 av Slettet+9018234 Lenke til kommentar
andesam Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 bildene virker veldig ubalanserte, det er litt "irriterende" å se på... Med mindre du har noen grunn til det da? Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Er vel meningen å få litt plass til diverse ikoner osv .. Likte egentlig det første bildet best, selv om jeg er enig med Sobient i at det sugerøret er litt dårlig plassert, det har liksom ikke noe der og gjøre.. Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2005 (endret) oki, takker for god konstruktiv kritikk... jeg legger ut et bilde til jeg. Endret 5. februar 2005 av VgaR Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå