abjerck Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Leiter etter et programm som kan linke foldere fra flere disker sammen slik at det ser ut som en folder i programmet. Feks om eg har en folder på C: som heter "Musikk" og en på D: som heter "Musikk" så vil det se ut som EN folder i fil utforsker programmet. Håper noen veit om et slikt prog, hadde gjort kverdagen min mye lettere ettersom eg har endel disker og det tar litt tid å leite fremm det eg vil ha. Lenke til kommentar
enl Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 (endret) Husker jeg forsøkte den eldgamle DOS-kommandoen "join" når jeg hadde MS-DOS 5.0 installert(leeenge siden :!: ) Denne kommandoen lot deg få andre disker til å fungere som underkataloger på en gitt disk. Denne kommandoen tror jeg ikke finnes lengre Endret 2. februar 2005 av enl Lenke til kommentar
SinIC Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Heisann! Har dessverre ingen svar på dette jeg. Men jeg er derimot utrolig interessert i å finne en sånn løsning. Jeg sliter med akkurat samme problemet.. Har leita på Google utrolig mye, men finner ikke noe som kan brukes på en grei måte. Noen flere guruer som har tips eller? Jan Ivar Lenke til kommentar
abjerck Skrevet 21. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2005 Har leita sykt mye eg og.. Ser ikke ut som det finnes noe slikt prog. Noen med programerings skills som gidder lage ? ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå