pcsuper Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Hei! Jeg og noen venner har lyst til å prøve å spill lan. Men vi vet ikke hva vi trenger. Kan noen være så snill og si hva vi trenger? Og kansje linke til sider der du kan kjøpe det, vis man trenger det.. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Om det er mange så er ein switch å foretrekke. Alle trenger sjølvsagt nettverkskort og ein nettverkskabel. Ellers treng du vel ikkje så mykje. Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Sørg for å ha nok strøm-uttak Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Skøytekablar med masse uttak er ingen dum ting nei. Ei maskin trekker ikkje all verden, så du må ha ein del før sikringen går. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Hei!Jeg og noen venner har lyst til å prøve å spill lan. Men vi vet ikke hva vi trenger. Kan noen være så snill og si hva vi trenger? Og kansje linke til sider der du kan kjøpe det, vis man trenger det.. Hvor mange er dere som skal "spille lan"? Lenke til kommentar
Plexius Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 - Datamaskin - Skjerm - Strømkabler, Skjermkabel - Backup CDer, driverdisketter etc. dersom du må reinstallere Windows e.l. - Mus og musematte - Tastatur - Headsett - Nettverkskort - Klesskift - Toalettsaker (deodorant) - Medisiner du eventuelt bruker - Penger - Mobiltelefon og lader - Liggeunderlag, sovepose og pute dersom du har tenkt å sove - Lan-kabler - Switch Lenke til kommentar
pcsuper Skrevet 2. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2005 Hei!Jeg og noen venner har lyst til å prøve å spill lan. Men vi vet ikke hva vi trenger. Kan noen være så snill og si hva vi trenger? Og kansje linke til sider der du kan kjøpe det, vis man trenger det.. Hvor mange er dere som skal "spille lan"? Vi er 4 stykker som skal spille lan.... Hvor for jeg kjøpt alt det jeg trenger switch og nettverkablel? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 NetShop har alt du treng http://www.netshop.no/aspx/produkter.aspx?...=30&g1=16&g2=43 http://www.netshop.no/aspx/produkter.aspx?...=30&g1=54&g2=37 Har meget gode erfaringar med Linksys WLAN Switch, ikkje at du treng WLAN, men Linksys er bra Lenke til kommentar
pcsuper Skrevet 2. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2005 Tusen takk for all hjelpa.... Nå blir det lan spilling!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå