arthur_mukk Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 To nye TV-mobiler Vodafone har vist frem to nye mobiler for det japanske markedet. Det er to storvokste klapptelefoner, men så er de også langt i fra funksjonsmessige småtasser. Les artikkelen her Lenke til kommentar
C4mpi Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 De var stilige synd de aldri kommer hit da.. finner ikke veien til lille norge Lenke til kommentar
genser Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 vi havner da på 50 x 99 x 25 mm. Til sammenligning har Motorola Razr V3 målene 98 x 53 x 13.9 mm. Hm. Jeg regner med at her bruker dere ikke samme rekkefølge på målene dere oppgir? Den første mobilen blir vel oppgitt i høyde x bredde x tykkelse, mens v3 blir oppgitt i bredde x høyde x tykkelse. Det blir litt kronglete Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 De vil jeg ha Hvorfor skjønner ikke de andre ladene at det er en haug med folk som har MASSE penger her de vil bruke opp da? Lenke til kommentar
genser Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 De vil jeg ha Hvorfor skjønner ikke de andre ladene at det er en haug med folk som har MASSE penger her de vil bruke opp da? De skjønner nok det. Men de skjønner nok også at bare er 4 og en halv million av dem Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 De vil jeg ha Hvorfor skjønner ikke de andre ladene at det er en haug med folk som har MASSE penger her de vil bruke opp da? De skjønner nok det. Men de skjønner nok også at bare er 4 og en halv million av dem Det gjelder kanskje hele Europa generelt, og ikke bare Norge. Lenke til kommentar
genser Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Vi snakket jo om Vodafone og bl.a. Sharp, som sammen har mye å by på i det europeiske markedet. Mange telefoner for Europa kommer ikke til det japanske markedet, og omvendt. Her i Norge derimot, her er det relativt lite Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Likte ikke de fra Sharp... men den andre = Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg